Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Armatura łazienkowa na inwestycje - edukacja jest podstawą

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 21 gru 2015 13:45
Armatura łazienkowa na inwestycje - edukacja jest podstawą
Armatura łazienkowa na inwestycje - edukacja jest podstawą
Armatura łazienkowa na inwestycje - edukacja jest podstawą

Koszalińska firma Hydrostop świętowała w tym roku 20-lecie istnienia. O tym jak przez ten czas zmieniał się rynek armatury specjalistycznej i do obiektów użyteczności publicznej oraz jak nieduża, rodzima firma może na nim rywalizować, opowiada Daria Oller, kierownik działu sprzedaży i marketingu firmy Hydrostop.

REKLAMA

- Hydrostop od zawsze mieści się w tym samym miejscu?

Daria Oller, kierownik działu sprzedaży i marketingu firmy Hydrostop: Niedawno obchodziliśmy 20-lecie istnienia, ale nasza siedziba znajduje się w tym miejscu [przy ul. Morskiej w Koszalinie – przyp. Red.] od 2005. Dostosowaliśmy budynek fabryki na potrzeby firmy. Te tereny były wtedy obrzeżami Koszalina, choć właśnie dekadę temu ten obszar zaczął się rozbudowywać. Dawna fabryka należała do strefy ekonomicznej, która ciągle tu istnieje.

Założyciele pracowali w jednej firmie, która mieściła się w Koszalinie i również była związana z branżą armatury sanitarnej. Tam się poznali. W pewnym momencie uznali, że baterie czasowe, które już wtedy pojawiały się na Zachodzie, w Polsce są jeszcze niewykorzystaną niszą i warto w nią zainwestować. Obaj są inżynierami, więc mieli zaplecze wiedzy ze studiów i doświadczenie pracy zawodowej. Zajmowali się handlem, ale związani byli z produkcją, projektowaniem.

- Początkowo Hydrostop był tylko dystrybutorem?

Tak, ale innej marki, niż ta na której budowaliśmy swoją pozycję. Potem współpraca z pierwszym dostawcą się zakończyła i znaleźliśmy włoską markę River, na którą od zawsze mieliśmy wyłączność w Polsce. Na początku sprzedawały się tylko najprostsze baterie. Zwykle tak jest, że klienci do wszelkich nowości podchodzą z dystansem, ale w latach 90. było to szczególnie widoczne, ponieważ wtedy nikt nie znał armatury czasowej. Tym bardziej, że jej cena była kilkukrotnie wyższa, niż rozwiązań standardowych. Sprzedawały się więc rozwiązania proste np. bateria umywalkowa tylko na wodę zmieszaną. Nie było mowy o zaworach antypoparzeniowych - wtedy już sama wzmianka o takich technologiach przerażała klientów. Dopiero z czasem to się zmieniło.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA