Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Artur Reyer, dyrektor Werit Polska

O niezwykle konkurencyjnym rynku stelaży podtynkowych rozmawiamy z Arturem Reyer, dyrektorem Werit Polska Sp. z o.o.

REKLAMA

Wysoka jakość produktów, stabilna sytuacja finansowa i szerokie wsparcie dla współpracujących architektów i instalatorów – to tylko kilka cech obecnej już od kilkunastu lat na polskim rynku firmy Werit oraz jej marki sanitarnej Jomo. O niezwykle konkurencyjnym rynku stelaży podtynkowych, aktualnych zagrożeniach dla rynku sanitarnego w Polsce oraz planach producenta na najbliższe miesiące, rozmawiamy z Arturem Reyer, dyrektorem Werit Polska Sp. z o.o.

- Przedstawiciele branży sanitarnej praktycznie zgodnie oceniają, że rok 2012 był trudnym, pełnym wyzwań czasem. Czy z perspektywy działań firmy Werit w podobny sposób opisałby Pan sytuację na rynku w minionych miesiącach?

Zgadza się. Rok 2012 był trudnym rokiem, pełnym wyzwań dla całego sektora wyposażeniowego, w tym branży sanitarnej. Ogólna sytuacja rynkowa, wahania w sektorze bankowym, jak i problemy na rynku budowlanym czy deweloperskim wzbudziły ostrożność potencjalnych klientów, czy też inwestorów. Werit uzyskał na polskim rynku handlowym ugruntowaną i stabilną pozycję, która pozwoliła osiągnąć w roku 2012 wynik lepszy niżeli w latach poprzednich. W ubiegłym roku handlowym stawialiśmy czoła codziennym wyzwaniom, jak i szukaliśmy nowych rozwiązań, które pozwolą na swobodny rozwój w kolejnych latach handlowych, koncentrując się na obronie pozycji rynkowej.

- Polski rynek stelaży podtynkowych, w których specjalizuje się marka Jomo, jest dość „gęsty”. Ostatnio swoje nowości w tym zakresie wprowadziły m.in. producenci ceramiki łazienkowej, tacy jak Koło czy Roca. Jak odnajdują się Państwo na tym trudnym, bo konkurencyjnym polskim rynku techniki sanitarnej?

Polski rynek handlowy skupia na swoim obszarze ogromną ilość producentów oraz importerów stelaży podtynkowych. Werit prezentując Jomo jako markę sanitarną grupy postawił na jakość produktu, prezentując przy tym szerokie i nowoczesne rozwiązania , jak i design. Bardzo dużym atutem naszych produktów jest uniwersalność płyt przyciskowych wyprodukowanych przez Werit, które można zastosować do wszystkich stelaży w.c. Jomo. Kolejnym aspektem przemawiającym za Jomo jest rodzaj zastosowanego zbiornika, który produkowany jest metodą rozdmuchu, uzyskując monolityczny element złożony z jednej części. Taka metoda produkcji zapewnia potencjalnemu klientowi 100% szczelności.

Dużą wagę przykładamy do sposobu montażu – tutaj oferujemy naszym klientom uniwersalny system mocowania ram Jomo do zabudowy klasycznej prostej wraz z możliwością regulacji kątowej. Warto zwrócić uwagę na podzespoły używane do produkcji stelaży Jomo. Elementy te są podzespołami produkcji własnej co zapewnia wysoką jakość produktu. Jakość naszych produktów, jak i wieloletnie doświadczenia przy zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań produkcyjnych, o których wspomniałem wcześniej, pozycjonuje nas jako producenta na polskim rynku handlowym wysoko, pozwalając na ciągłe umacnianie marki pośród naszej konkurencji. Prezentując doskonałą jakość produktu odnajdujemy swoje miejsce na rynku handlowym, dbając oczywiście o serwis dla klienta.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA