Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Artur Reyer, Werit Polska: W roku 2017 prognozujemy wzrost sprzedaży o około 35%

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 11 sty 2017 08:14
Artur Reyer, Werit Polska:  W roku 2017 prognozujemy wzrost sprzedaży o około 35%
Artur Reyer, dyrektor spółki Werit Polska

Artur Reyer, dyrektor spółki Werit Polska mówi o jej największych sukcesach w roku 2016 i planach na kolejne miesiące - m.in. realizacji inwestycji nowych hal magazynowo-produkcyjnych i dalszym rozwoju w segmencie instalacji sanitarnych.

REKLAMA

- Jak oceniają Państwo koniunkturę na rynku w roku ubiegłym?

Z perspektywy Spółki Werit Polska i oferowanych przez nią produktów, koniunktura na polskim rynku handlowym w roku 2016 była bardzo korzystna, wręcz zaskakująca. Stabilizacja rynku budowlanego, a także coraz szersza gama usług deweloperów mieszkaniowych w budowie i ofercie mieszkań „pod klucz”, spowodowała utworzenie kolejnego kanału dystrybucji towarów oferowanych przez Werit. W porównaniu do lat poprzednich, również na rynku inwestycyjnym można było odczuć zasadniczą różnicę. Dużą rolę odegrały na nim serie JOMO i JOMOTech. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się również grupa produktów ceramiki sanitarnej z wbudowaną funkcją bidetu serii Taharat i JOMOTech Hygienic. Serie te zarówno w roku 2015, jak i 2016 odniosły olbrzymi sukces w realizacjach inwestycji prywatnych, hotelowych jak i obiektów.

- Jakie były największe wyzwania, przed którymi stanęli Państwo w roku ubiegłym?

Jak każdy rok, rok 2016 przyniósł przed sobą olbrzymie wyzwania, szczególnie w kwestii zaspokojenia potrzeb naszych klientów w designie płyt przyciskowych i nowych rozwiązań. W Roku 2016 Werit zaprezentował kompletne serie płyt przyciskowych Exclusive 2.1, oraz 2.2 oddając w ręce klientów i projektantów ponad 90 modeli płyt przyciskowych dostępnych w różnych wykonaniach kolorystycznych.

- A sukcesy?
Sukcesem w roku handlowym 2016 była seria produktowa Taharat i JOMOTech Hygienic, która cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem naszych klientów idealnie spełniając ich oczekiwania. Miski w.c z funkcją bidetu cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem - nie tylko w łazienkach prywatnych, ale również w łaźniach publicznych czy oazach SPA.

- Czy mógłby Pan powiedzieć, jakie były najistotniejsze Państwa aktywności - działania, inwestycje, etc. - w minionym roku?
Rok 2016 otworzył przed Firmą Werit nowe kierunki sprzedaży. Szeroko rozbudowane kontakty pozwoliły umocnić stabilną już pozycję na polskim rynku handlowym, jak również rozwinąć działania na rynku Macedonii, Albanii, Bośni i Hercegowiny. Rynek inwestycyjny okazał się obszarem, na którym produkty Werit znalazły swoje miejsce w wielu istotnych obiektach publicznych, centrach SPA, hotelach, jak i stadionach.

- Jakie są Państwa prognozy rynkowe na rok 2017?
Stabilna pozycja i ugruntowane serie produktowe pozwalają naszej firmie na silną dalszą ekspansję na terenie Polski. W roku 2017 prognozujemy wzrost sprzedaży o około 35%. Założenie to jest bardzo realne - obserwując doświadczenia i rynek w latach poprzednich. Rynek wyposażenia łazienek ewoluuje od wielu lat, stawiając przed firmami takimi jak WERIT szereg wyzwań, które staramy się spełniać oferując nowe grupy produktowe, które to w Roku 2017 zostaną zaprezentowane na targach ISH 2017 we Frankfurcie.
Głównym planem Werit w roku 2017 jest dalsza budowa rynku w segmencie instalacji sanitarnych JOMO i JOMOTech. Prezentacja nowych produktów, które będą zaskoczeniem dla wielu naszych klientów i projektantów. Jednym z głównych celów, które  przed sobą stawiamy, jest realizacja inwestycji w Błoniu w postaci nowych hal magazynowo – produkcyjnych i pomieszczeń biurowych wraz z showroomem.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA