Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Przejęcia przez Bricomarche lokalizacji po sklepach Nomi pozytywnie wpłynęły na pozycję tej sieci na rynku. Grupa planuje kolejne w tym roku.

REKLAMA

- W 2015 roku przejęliśmy 8 lokalizacji po marketach Nomi - obroty w nich prezentują się bardzo dobrze. W 2016 roku planujemy cztery nowe przejęcia, ale nie możemy zdradzić w których miejscach - będzie to możliwe dopiero po zakończeniu negocjacji z właścicielami sklepów - mówił Marian Słomiak, Pełnomocnik Zarządu Grupy Muszkieterów ds. Bricomarche.

Podczas konferencji Grupy Muszkieterów Słomiak podsumował rozwój sieci w 2015 roku. W tym czasie sieć wzrosła o 12 sklepów. W 2016 planowanych jest 21 nowych sklepów (5 już otwarto).

- W naszym rozwoju stawiamy teraz także na sklepy o większym metrażu - nawet 5300 m kw. To pozwoli lepiej wdrażać naszą nową koncepcję podziału sklepu na dwie strefy: potrzeb (majstrerkowanie, budowlanka) oraz przyjemności (dekoracje i ogród) - mówi Słomiak.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA