Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ced'or stawia na rozwój i zdobywa rynki zagraniczne

  • Autor: Redakcja magazynu Łazienka
  • 30 wrz 2014 21:12
Ced'or stawia na rozwój i zdobywa rynki zagraniczne
Maciej Bielecki, prezes i właściciel firmy Ced’or Polska. / Fot. Ced'or

O trudnych początkach, wyzwaniach, aspiracjach i planach na przyszłość opowiada Maciej Bielecki, prezes i właściciel firmy Ced’or Polska.

REKLAMA

- Jakie były początki tworzenia firmy Ced’or. Czy dzisiejsze warunki pozwoliłby Panu na stworzenie takiej firmy na rynku sanitarno-instalacyjnym?

Decyzja o powstaniu firmy Ced’or wiązała się ze sporym ryzykiem, nasz pierwszy produkt – odpływ liniowy, był w 2007 roku absolutną nowością. Nie było wiadomo, jak klienci zareagują na taką innowację w łazience, czy rynek zaakceptuje takie rozwiązanie. Oczywiście była też zdecydowanie mniejsza konkurencja, ale i niewielki, niepewny rynek.

Na początku naszej działalności skupiliśmy się na promocji, reklamie i edukowaniu odbiorców. Było to nie lada wyzwanie. W tamtym czasie mocne było przywiązanie do tradycyjnego brodzika.

Dzisiaj nasz produkt jest już rozpoznawalny. Po prostu minimalistyczna łazienka bez barier, musi być wyposażona w odpowiedni odpływ liniowy. Naszym celem jest dbanie o to, aby jak najlepiej zaspokoić oczekiwania klientów. Mamy kilka opatentowanych wzorów i unikalnych rozwiązań. 

- Jakie są najważniejsze dziedziny działalności firmy Ced’or?

Firma ukierunkowana jest przede wszystkim na produkcję i tworzenie nowych linii produktów – za projekty nowych wzorów i rozwiązań odpowiedzialny jestem osobiście. Nasz produkt to w 100% wyrób wykonany w kraju, produkt polski.

Posiadamy nowoczesną linie technologiczną wyposażoną w najnowszej generacji maszyny przeznaczone do obróbki stali. Wysoka jakość, szeroka gama produktów i dostępność tzw. „od ręki” to dewiza firmy Ced’or. W roku 2014 wprowadzamy na rynek ciekawe rozwiązanie odwodnienia łazienkowego, odpływ z funkcją Fresh. Zostaliśmy wyróżnieni za ten produkt przez magazyn Łazienka w konkursie "Łazienka - Wybór Roku".

- Jakie są strategiczne cele firmy i plany dalszego rozwoju firmy?

Oczywiście naszym celem jest jak największy rozwój. Cały czas staramy się wdrażać nowe serie produktów, które będą zaspokajać zmieniające się potrzeby klientów.

Staramy się też  dotrzeć z naszymi produktami do jak największej liczby odbiorców, poprzez działania marketingowe tj. reklamy w prasie branżowej i portalach internetowych. Z kolei współpraca z firmami handlowymi rozwija się w oparciu o bezpośrednie kontakty naszych przedstawicieli i udział w konferencjach branżowych.

Dużym ciągle rozwijającym się rynkiem zbytu są kraje Europy Zachodniej. W Niemczech, Holandii wyroby marki Ced’or, to uznane produkty i sprzedaż w tych krajach ciągle i systematycznie rośnie. Ponadto, na początku 2015 roku planujemy oddanie do użytku nowej siedziby firmy.

- Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiał: Radosław Zieniewicz


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA