Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Czy rola targów jest czysto wizerunkowa? [rozmowa z Aleksandrą Nowocień-Żukowską]

  • Autor: Redakcja RynekLazienek.pl
  • 08 cze 2017 11:43
Czy rola targów jest czysto wizerunkowa? [rozmowa z Aleksandrą Nowocień-Żukowską]
Aleksandra Nowocień-Żukowska. Kierownik Działu Marketingu New Trendy Sp. z o.o.
Czy rola targów jest czysto wizerunkowa? [rozmowa z Aleksandrą Nowocień-Żukowską]
Czy rola targów jest czysto wizerunkowa? [rozmowa z Aleksandrą Nowocień-Żukowską]

Czy rola targów we współczesnym świecie jest czysto wizerunkowa? Jakie korzyści płyną z uczestnictwa firmy w tego typu imprezach? Rozmawialiśmy z Aleksandrą Nowocień-Żukowską z firmy New Trendy, polskiej marki, która debiutowała w tym roku we Frankfurcie.

REKLAMA

W marcu tego roku miała miejsce najważniejsza impreza branży łazienkowej - odbywające się w cyklu dwurocznym targi ISH. Z tej okazji postanowiliśmy zapytać przedstawicieli polskich firm z branży, biorących udział zarówno w polskich, jak i międzynarodowych imprezach, jaką rolę w polityce ich firm odgrywają tego typu wydarzenia. Dziś przedstawiamy rozmowę z Aleksandrą Nowocień-Żukowską, kierownik działu marketingu w firmie New Trendy, z którą rozmawiała Urszula Tatur. Jaką rolę pełnią targi w polityce firmy, która była również obecna w tym roku na wspomnianych targach ISH?

Jaka jest rola targów w Polsce, a jaka w Europie? Czym się różnią tego typu eventy w kraju i zagranicą w obrębie branży łazienkowej?

Aleksandra Nowocień-Żukowska: Targi to szansa poznania najnowszych i najlepszych produktów na rynku. To niepowtarzalna okazja do wzrostu rozpoznawalności marki, budowania jej pozytywnego wizerunku i pozyskiwaniu nowych klientów. Uczestnictwo w targach zagranicznych to poza aspektem prestiżowym również ogromna szansa do promowania marki na arenie międzynarodowej.

Jaka jest rola targów w polityce Państwa firmy?

Aleksandra Nowocień-Żukowska: Dziesięciolecie istnienia firmy New Trendy otwiera kolejny rozdział jej działalności, stawiając przed firmą nowe wyzwania. Obecny rok jest dla nas szczególny jeśli chodzi o wydarzenia targowe. Niezaprzeczalnie najważniejszym wydarzeniem tego roku był nasz udany debiut na najważniejszych europejskich targach branżowych ISH we Frankfurcie. Nasza długookresowa strategia zakłada uczestnictwo w wielu wystawach targowych, które pozwalają na bezpośrednie przedstawienie oferty New Trendy szerokiemu gronu odbiorców.

Zarówno targi branżowe jak i konsumenckie są dla nas ważne. Postrzegamy je jako unikalną okazję do budowania zaufania i pozytywnego wpływa na odbiór i wizerunek naszej marki. W naszych działaniach nie zapominamy również o targach lokalnych. Chętnie wspieramy naszych kontrahentów w regionalnych eventach, które stanowią niezwykle istotną platformę komunikacji i rozwoju więzi z klientami.

Jak wyglądają Państwa stoiska podczas targów? Czym się wyróżniają? Na co położony jest szczególny nacisk przy ich projektowaniu?

Aleksandra Nowocień-Żukowska: Koncepcja stoiska jest dla nas bardzo ważna. Zarówno aranżacja jak i użyte materiały muszą być spójne z komunikacją marki i wizerunkiem. W obecnym roku postawiliśmy na połączenie eleganckiej czerni oraz drewnianych akcentów, który miały podkreślić nowoczesny i ekskluzywny charakter naszej kolekcji. Atrakcyjność wizualna stoiska oraz jego funkcjonalność przestrzenna to kluczowe dla nas elementy. Sposób zorganizowania ekspozycji i wyeksponowania produktów jest niezwykle istotny jeśli chodzi o asortyment kabin prysznicowych ze względów na ich gabaryty oraz szklaną powierzchnię. W naszej koncepcji stoiska to kolor i światło odgrywa kluczową rolę.

Czy stoisko targowe to wizytówka firmy czy raczej miejsce spotkań biznesowych?

Aleksandra Nowocień-Żukowska: Wystawy targowe stały się dla nas platformą komunikacji i rozwoju więzi z klientami. To dla nas ważne narzędzie za pomocą którego planujemy wzmacniać pozycję przedsiębiorstwa wśród naszych partnerów biznesowych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Pani Aleksandro Szanowna! Jest to niepełne stwierdzenie o roli targów które polegać będa tylko na uściskach wzajemnych i powiększaniu kontraktów. Producent od odwiedzających oczekuje przedewszystkim pomysłów usprawniających funkcje użytkowe łazienek i ich oprzyrządowania.
    Najważniejsza w tym wszystkim jest woda i jej dawanie zdrowia. Trzeba pomyśleć o instalowaniu porządnych filtrów które nie tylko oczyszczą wodę ale również uzdatniać będą oraz podnosić funkcje lecznicze. Technologie osmotyczne idą w tym kierunku ale to wszystko za mało. Niemniej na targach warto ludzi kusić aby mieli na uwadze nie tyko wygląd ale również własne zdrowie.
    • _sie, 2017-06-09 21:16:01

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA