Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Czy rola targów jest czysto wizerunkowa? [rozmowa z Aleksandrą Nowocień-Żukowską]

  • Autor: Redakcja RynekLazienek.pl
  • 08 cze 2017 11:43
Czy rola targów jest czysto wizerunkowa? [rozmowa z Aleksandrą Nowocień-Żukowską]
Aleksandra Nowocień-Żukowska. Kierownik Działu Marketingu New Trendy Sp. z o.o.
Czy rola targów jest czysto wizerunkowa? [rozmowa z Aleksandrą Nowocień-Żukowską]
Czy rola targów jest czysto wizerunkowa? [rozmowa z Aleksandrą Nowocień-Żukowską]

Czy rola targów we współczesnym świecie jest czysto wizerunkowa? Jakie korzyści płyną z uczestnictwa firmy w tego typu imprezach? Rozmawialiśmy z Aleksandrą Nowocień-Żukowską z firmy New Trendy, polskiej marki, która debiutowała w tym roku we Frankfurcie.

REKLAMA

W marcu tego roku miała miejsce najważniejsza impreza branży łazienkowej - odbywające się w cyklu dwurocznym targi ISH. Z tej okazji postanowiliśmy zapytać przedstawicieli polskich firm z branży, biorących udział zarówno w polskich, jak i międzynarodowych imprezach, jaką rolę w polityce ich firm odgrywają tego typu wydarzenia. Dziś przedstawiamy rozmowę z Aleksandrą Nowocień-Żukowską, kierownik działu marketingu w firmie New Trendy, z którą rozmawiała Urszula Tatur. Jaką rolę pełnią targi w polityce firmy, która była również obecna w tym roku na wspomnianych targach ISH?

Jaka jest rola targów w Polsce, a jaka w Europie? Czym się różnią tego typu eventy w kraju i zagranicą w obrębie branży łazienkowej?

Aleksandra Nowocień-Żukowska: Targi to szansa poznania najnowszych i najlepszych produktów na rynku. To niepowtarzalna okazja do wzrostu rozpoznawalności marki, budowania jej pozytywnego wizerunku i pozyskiwaniu nowych klientów. Uczestnictwo w targach zagranicznych to poza aspektem prestiżowym również ogromna szansa do promowania marki na arenie międzynarodowej.

Jaka jest rola targów w polityce Państwa firmy?

Aleksandra Nowocień-Żukowska: Dziesięciolecie istnienia firmy New Trendy otwiera kolejny rozdział jej działalności, stawiając przed firmą nowe wyzwania. Obecny rok jest dla nas szczególny jeśli chodzi o wydarzenia targowe. Niezaprzeczalnie najważniejszym wydarzeniem tego roku był nasz udany debiut na najważniejszych europejskich targach branżowych ISH we Frankfurcie. Nasza długookresowa strategia zakłada uczestnictwo w wielu wystawach targowych, które pozwalają na bezpośrednie przedstawienie oferty New Trendy szerokiemu gronu odbiorców.

Zarówno targi branżowe jak i konsumenckie są dla nas ważne. Postrzegamy je jako unikalną okazję do budowania zaufania i pozytywnego wpływa na odbiór i wizerunek naszej marki. W naszych działaniach nie zapominamy również o targach lokalnych. Chętnie wspieramy naszych kontrahentów w regionalnych eventach, które stanowią niezwykle istotną platformę komunikacji i rozwoju więzi z klientami.

Jak wyglądają Państwa stoiska podczas targów? Czym się wyróżniają? Na co położony jest szczególny nacisk przy ich projektowaniu?

Aleksandra Nowocień-Żukowska: Koncepcja stoiska jest dla nas bardzo ważna. Zarówno aranżacja jak i użyte materiały muszą być spójne z komunikacją marki i wizerunkiem. W obecnym roku postawiliśmy na połączenie eleganckiej czerni oraz drewnianych akcentów, który miały podkreślić nowoczesny i ekskluzywny charakter naszej kolekcji. Atrakcyjność wizualna stoiska oraz jego funkcjonalność przestrzenna to kluczowe dla nas elementy. Sposób zorganizowania ekspozycji i wyeksponowania produktów jest niezwykle istotny jeśli chodzi o asortyment kabin prysznicowych ze względów na ich gabaryty oraz szklaną powierzchnię. W naszej koncepcji stoiska to kolor i światło odgrywa kluczową rolę.

Czy stoisko targowe to wizytówka firmy czy raczej miejsce spotkań biznesowych?

Aleksandra Nowocień-Żukowska: Wystawy targowe stały się dla nas platformą komunikacji i rozwoju więzi z klientami. To dla nas ważne narzędzie za pomocą którego planujemy wzmacniać pozycję przedsiębiorstwa wśród naszych partnerów biznesowych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Pani Aleksandro Szanowna! Jest to niepełne stwierdzenie o roli targów które polegać będa tylko na uściskach wzajemnych i powiększaniu kontraktów. Producent od odwiedzających oczekuje przedewszystkim pomysłów usprawniających funkcje użytkowe łazienek i ich oprzyrządowania.
    Najważniejsza w tym wszystkim jest woda i jej dawanie zdrowia. Trzeba pomyśleć o instalowaniu porządnych filtrów które nie tylko oczyszczą wodę ale również uzdatniać będą oraz podnosić funkcje lecznicze. Technologie osmotyczne idą w tym kierunku ale to wszystko za mało. Niemniej na targach warto ludzi kusić aby mieli na uwadze nie tyko wygląd ale również własne zdrowie.
    • _sie, 2017-06-09 21:16:01

REKLAMA

REKLAMA