Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?

  • Autor: Rynek Łazienek
  • 27 lut 2017 14:40
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Cevisama 2017 - Aneta Kubasiewicz/ fot. Azario
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?
Czy tegoroczna Cevisama przyniosła nowe trendy?

Między 20 a 24 lutego w Hiszpańskiej Walencji odbyły się targi Cevisama dla branży płytek ceramicznych. To jedna z najważniejszych imprez branżowych w Europie. Cieszy się ogromnym zainteresowaniem producentów płytek ceramicznych, ich partnerów biznesowych jak i architektów wnętrz. O płytkowych trendach tam zaobserwowanych mówi Aneta Kubasiewicz z pracowni projektowej Blossom Design.

REKLAMA

Obserwuję od kilku lat tendencję zwiększania wymiaru glazury i terakoty. Płytka rektyfikowana staje się standardem, a rozmiar osiąga niebotyczne formaty.

Jeden z cenionych hiszpańskich producentów wdrożył właśnie gres w przepięknych kamiennych wzorach, niemal identycznych jak naturalny kamień w rozmiarze 120x240. Nie należy on do najtańszych, a wizja wnoszenia tak ogromnych płyt do mieszkania przeraża, ale wiem jedno – warto! Zachwyca głębią, wzorem, wiarygodnością i mimo tego, że jestem miłośniczką naturalnego kamienia dałabym się skusić właśnie na takie rozwiązanie.

Moim zadaniem było jednak wyszukiwanie zupełnie innego asortymentu dedykowanego dla marki Azario. Tutaj również rozmiar miał dla mnie znaczenie. Myślę, że Polacy są już gotowi na dużą płytkę łazienkową i właśnie taką chcemy im udostępnić w marce Azario.

Razem z managerem projektu Azario - Piotrem Kulazińskim i szefem biura obsługi - Piotrem Zatwardnickim prowadziliśmy wiele trudnych debat na temat wzorów, struktur, kolorów jak i właśnie rozmiarów jakie chcielibyśmy pokazać."Pożądany duży rozmiar" to prowokujący tytuł, który ma odzwierciedlenie w naszym wyborze nowych kolekcji łazienkowych.

W tym sezonie wprowadzamy nowe fantastyczne płytki 30x90 i 40x120. Nowe wzory będą dostępne w każdym salonie BLU na terenie całej Polski.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • \"czlowieku z mysla\" ja jestem tylko klientem i jesli mam ten sam produkt w dwoch roznych sklepach w roznych cenach to jest dla mnie oczywiste ze kupie tam gdzie taniej a nie tam gdzie wlascieciel sklepu ma wyzsze koszty . Mam rozumiec ze Ty jak kupujesz np. buty i sa takie same w roznych cenach to kupisz tam gdzie ktos ma wyzsze koszty-kpina.
    Własciwie skonczylem nowy dom i jesli jakis produkt jaki byl mi potrzebny a nie znalazlem go w lepszej cenie w internecie to oczywiscie kupowalem go w klasycznym sklepie.
    ps. nie rozumiem wlascicieli salonow lazienkowych jak moga za wlasne pieniadze stanowic ekspozytory dla sklepow internetowych
    • edek z przemysla, 2017-02-28 18:14:11
  • Jesteśmy na forum branżowym i każdy kto zna temat wie że koszt utrzymania salonu z pracownikami, powierzchnią handlową, ogrzewaniem, podatkami, wodą, prądem, wywozem śmieci, magazynem itp itp to przepaść w porównaniu z utrzymaniem sklepu internetowego. Poza tym, nie było by sklepów internetowych bez ekspozycji które są w salonach stacjonarnych np BLU Trzeba też globalnie porównać sklep stacjonarny a sklep internetowy a nie wybrać sobie wyłącznie kategorię - cena. Np ekspozycja w salonie BLU płytki Tubądzina jest piękna i to jest przepaść do zerowej ekspozycji sklepu internetowego. Pozdrawiam
    • Człowiek z myślą , 2017-02-28 11:03:29
  • zdecydowanie nie polecam zakupow w tej sieci. obsluga moze i profesjonalna ale ceny na Tubadzin w porownaniu ze sklepami internetowymi to przepasc.
    • edek z przemysla, 2017-02-27 20:51:13

REKLAMA

REKLAMA