Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Dajmy klientowi szansę dotknąć, zobaczyć z bliska i zweryfikować jak działa dany produkt

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 21 maj 2015 14:37
Dajmy klientowi szansę dotknąć, zobaczyć z bliska i zweryfikować jak działa dany produkt
Małgorzata Dziedzia, GT Projekt
Dajmy klientowi szansę dotknąć, zobaczyć z bliska i zweryfikować jak działa dany produkt
Dajmy klientowi szansę dotknąć, zobaczyć z bliska i zweryfikować jak działa dany produkt
Dajmy klientowi szansę dotknąć, zobaczyć z bliska i zweryfikować jak działa dany produkt
Dajmy klientowi szansę dotknąć, zobaczyć z bliska i zweryfikować jak działa dany produkt

Małgorzata Dziedzia, projektantka ze studia GT Projekt, opowiada o swoich doświadczeniach przy projektowaniu salonu łazienek dla sieci Femax.

REKLAMA

- Projektowała Pani wnętrza salonu łazienkowego Femax w Gdańsku. Jakie były oczekiwania inwestora odnośnie aranżacji wnętrz? Czy miała Pani konkretne wytyczne dotyczące każdego boksu?

Małgorzata Dziedzia, projektantka ze studia GT Projekt: Inwestor przekazał mi szczegółowe ustalenia co do swoich oczekiwań względem  ilości boksów oraz ich wyposażenia. W dużej mierze miałam swobodę projektową, aczkolwiek część producentów ma już wypracowaną swoją identyfikację wizualną, musiałam  zatem dostosować się do konkretnych wytycznych. Głównym założeniem było zaprojektowanie spójnego, atrakcyjnego wnętrza, różnorodnego w detalach ale, co istotne, będącego tylko tłem dla przedstawianego asortymentu.

- Wiem, że projektowała Pani też inne przestrzenie handlowe. Czy jest jakaś specyfika pracy przy takich projektach jak salon wyposażenia łazienek? Coś szczególnego co wyróżnia tę przestrzeń od innych?

Rozpoczynając projektowanie wnętrza dla danej  branży ważne jest zapoznać się z profilem działalności  firmy, założeniami inwestora oraz asortymentem. Boksy ekspozycyjne mają przede wszystkim za zadanie przedstawić ofertę handlową, stworzyć większe szanse sprzedaży towarów.

Projektując przestrzeń należy pamiętać, że najważniejszy jest produkt, który chcemy wypromować. Ważne jest, aby stworzyć aranżację, która pozwoli wyróżnić się spośród innych salonów o zbliżonym profilu. Zagospodarowanie przestrzeni handlowej należy wykonać tak, by wzbudzić zainteresowanie odbiorcy. Trzeba wskazać kierunek poruszania się po danej przestrzeni, tak by klient nie czuł się zagubiony. Należy również w tej sytuacji pamiętać o  kątach obserwacji, osiach i punktach widokowych. Istotną rolę odgrywa  oświetlenie, które może w prosty i skuteczny sposób przyciągnąć uwagę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA