Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Daria Oller, Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie Hydrostop z Koszalina

O sytuację na rynku inwestycyjnym w I półroczu 2015 roku spytaliśmy przedstawicieli firm, które dostarczają wyposażenie do łazienek publicznych. Dziś na pytania w naszej ankiecie odpowiada Daria Oller, Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie Hydrostop z Koszalina.

REKLAMA

- Czy pierwsze półrocze tego roku spełniło Państwa oczekiwania jeśli idzie o liczbę inwestycji i realizacji?

Daria Oller, Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie Hydrostop z Koszalina: Ten rok zaskoczył nas ilością zapytań ofertowych, które klienci kierują w naszą stroną, a liczba zamówień rzeczywiście znacznie wzrosła. Nie są to tylko zamówienia inwestycyjne, choć obserwujemy też niewielki ich wzrost.

Na chwilę obecną, nasze moce produkcyjne nie mogą często sprostać oczekiwaniom klientów, którzy zmuszani są do czekania na wyroby marki Hydrostop. Plany rozwoju firmy oraz rozbudowy zaplecza technologicznego pozwolą jednak skrócić czas oczekiwań do minimim. Na przestrzeni lat przyzwyczailiśmy już klientów, iż nasze wyroby są praktycznie „od ręki” i robimy wszystko, by pomimo zwiększonych ostatnio zakupów ten poziom utrzymać.

- Jak w państwa ocenie wygląda obecnie sytuacja na rynku inwestycyjnym?

Po zamówieniach, które do nas spływają oceniam, że jest więcej inwestycji, niż w roku ubiegłym. Inwestorzy są jednak bardziej ostrożni w doborze produktów. Wybierają, oceniają poszczególne marki zanim podejmą decyzją o wyborze zakupu większej ilości wyrobów.

- Jakie są Państwa prognozy na drugie półrocze, jeśli idzie o rozwój rynku inwestycyjnego oraz toalet specjalistycznych?

Rynek armatury sanitarnej specjalistycznej przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej jest rynkiem, gdzie trudno sklasyfikować trend zakupów. Nasze badania sprzedaży na przestrzeni lat wykazały, iż najczęściej miesiącami z najwyższym słupkiem sprzedaży są miesiące wakacyjne. Nie raz jednak zdarzało się, że najwyższą sprzedaż osiągaliśmy nie latem, lecz w grudniu.

Badania, które prowadzimy już od kilku lat wykazują, że sprzedaż systematycznie rośnie i prognozujemy utrzymanie się tego trendu nie tylko w drugim półroczy 2015 roku, ale i w przyszłym 2016 roku.

- Jak by scharakteryzowali Państwo "potrzeby" współczesnego rynku inwestycyjnego?

Cena to kryterium główne, które decyduje o wyborze produktu. Klienci w swych zapytaniach ofertowych często proszą o dobór najtańszych opcji, często też o zamianę z droższych produktów na nasze wyroby. W swojej ofercie mamy produkowaną przez nas własną linię produktów i wyróżnia się ona cenowo od innych marek w Polsce, przy zachowaniu wysokiej jakości tych produktów.

- Czy jakieś ciekawe innowacje w tym segmencie, w tym Państwa ofercie, pojawiły się w ostatnim czasie?

Naszą domeną są baterie czasowe przyciskowe i w tym zakresie poszerzamy cały czas naszą ofertę. Badamy systematycznie rozwiązania technologiczne, a w ostatnim czasie pracujemy nad nową głowicą czasową, którą wykorzystamy w naszych wyrobach, a która będzie odpowiedzią na problemy użytkowania baterii czasowych w miejscach wzmożonego ruchu. Planujemy opatentować to rozwiązanie, a jej wprowadzenie ułatwi w dużym stopniu użytkowanie oraz serwis armatury.

- Dziękuję za rozmowę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA