Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Denis Łukjanow optymistycznie opowiada o rozwoju marki Blue Water w 2019

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 07 marz 2019 13:00
Denis Łukjanow optymistycznie opowiada o rozwoju marki Blue Water w 2019
Denis Łukjanow, współwłaściciel marki Blue Water
Denis Łukjanow optymistycznie opowiada o rozwoju marki Blue Water w 2019
Denis Łukjanow optymistycznie opowiada o rozwoju marki Blue Water w 2019
Denis Łukjanow optymistycznie opowiada o rozwoju marki Blue Water w 2019
Denis Łukjanow optymistycznie opowiada o rozwoju marki Blue Water w 2019

Denis Łukjanow, współwłaściciel marki Blue Water, opowiada nam o tym, co udało się marce osiągnąć w ubiegłym roku. Nasz ekspert zdradza też plany firmy na 2019 rok.

REKLAMA

Rok  2018 dla marki Blue Water był bardzo owocny, uczestniczyliśmy w Targach branżowych, Forum Branży Łazienkowej,  przeprowadziliśmy wiele szkoleń dla naszych klientów. Wprowadziliśmy do oferty nowe modele baterii kuchennych i łazienkowych wraz z akcesoriami łazienkowymi.

W roku 2019 spodziewamy się dalszego rozwoju oraz udaną współpracą z naszymi odbiorcami. Utrzymujemy nasze ceny na dotychczasowym poziomie. Innymi słowy nie będzie podwyżek cen detalicznych.

Dzięki dużej ofercie baterii w łazienkowych nowoczesnych, jak również i w stylu retro możemy śmiało powiedzieć że zostaniemy wybrani przez sporą  ilość odbiorców, również dzięki coraz większej współpracy klient-architekt. Projektanci  właśnie zwracają uwagę klientów na doskonałe wzornictwo naszych produktów przy optymalnych cenach za tą jakość, które one oferują.

Wierzymy, że w roku 2019 cała branża łazienkowa będzie się dalej rozwijać, biorąc pod uwagę między innymi dużą ilość nowo budowanych obiektów mieszkaniowych i biur.

Czytaj także: Poznaj zwycięzców iF Design Award 2019


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA