Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Diana Włodarczyk: mieliśmy spadek sprzedaży w średniej półce cenowej

  • Autor: Marta Borowska
  • 01 sty 2013 12:45
Diana Włodarczyk:  mieliśmy spadek sprzedaży w średniej półce cenowej
Max-Fliz Kraków / fot. Max-Fliz

Nadążanie za modą to dobry sposób na recesję. Dlatego wprowadziliśmy m.in, do oferty płytki wielkoformatowe - mówi Diana Włodarczyk, menager z salonu Max-Fliz w Krakowie.

REKLAMA

Ubiegły rok w branży łazienkowej był, podobnie jak rok 2011, mniej dynamiczny niż lata ubiegłe. Nasi klienci najchętniej kupowali produkty najtańsze i najdroższe, natomiast znaczny spadek zaobserwowaliśmy w tzw. średniej półce cenowej. Można powiedzieć, że Polacy albo oszczędzają na łazience, albo oszczędzają na łazienkę i stąd taki spadek w sprzedaży średniej klasy produktów.

Jednak Max Fliz, nawet w tak trudnych czasach, stawia na rozwój. 2012 rok to dla nas dwa najważniejsze wydarzenia. Obok naszych własnych marek świetnie funkcjonujących na rynku: oświetleniowej Max Light i meblarskiej Max Living, pojawił się także Max Home, czyli płytki ceramiczne, kamienne i mozaiki. Nasze wszystkie marki własne charakteryzują się nowoczesnym designem i bardzo dobrym stosunkiem ceny do jakości. Tak też jest w przypadku Max Home, który już zyskał uznanie naszych klientów.

Drugim ważnym dla nas punktem 2012 roku była decyzja o otwarciu trzeciego salonu Max Fliz. Tym razem naszą ofertę chcemy skierować do mieszkańców Śląska. Obok działających od lat salonów w Krakowie i we Wrocławiu, w połowie roku odbędzie się otwarcie salonu Max Fliz w Katowicach. To będzie dla nas najważniejsze wydarzenie 2013 roku.

Jaki ten rok będzie w branży łazienkowej? Moim zdaniem będzie jeszcze trudniejszy od poprzedniego. Dla Max Fliz ubiegły rok nie okazał się bowiem tak zły, jak przewidywaliśmy. Wyraźnego spadku sprzedaży spodziewamy się dopiero za rok do półtora. Dlatego Max Fliz stawia na jakość produktów i obsługi. Naszym olbrzymim atutem jest to, że ponad 80% oferty katalogowej dostępna jest dla klientów „od ręki”, mamy ją w magazynach. Dzięki temu możemy także oferować niższe niż konkurencja ceny.

Nadążanie za modą to też dobry sposób na recesję. Dlatego właśnie wprowadziliśmy do oferty płytki wielkoformatowe, które są absolutnym hitem na zachodzie. Wybraliśmy takie, które dodatkowo wpisują się w design loftów, imitujące surowy, łuszczący się cement. Bo właśnie taka, oszczędna w formie stylistyka, będzie królowała w polskich łazienkach 2013 roku.

- Diana Włodarczyk, menager z salonu Max Fliz w Krakowie


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Ta Pani powinna lepiej oddać długi jakie winna jest za zniszczenieienia biednym ludzią
    • laleczka, 2016-10-24 08:51:13

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA