Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Dirk Gellisch, Członek Zarządu Grupy Viega o nowej kampanii marki

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 17 paź 2016 08:45
Dirk Gellisch, Członek Zarządu Grupy Viega o nowej kampanii marki
Dirk Gellisch, Członek Zarządu Grupy Viega

Marka Viega wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Dirk Gellisch, Członek Zarządu Grupy Viega mówi o jej celach i przekazie jaki niesie klientom.

REKLAMA

- Marka Viega ma ugruntowaną pozycję w segmencie technologii instalacyjnych w sektorze grzewczym i sanitarnym. Po co w takim razie przeprowadzać szeroko zakrojoną, międzynarodową kampanię wizerunkową?

To prawda, że Viega ugruntowała swoją pozycję w sektorze grzewczym i sanitarnym, a nasza marka jest postrzegana, jako innowacyjna i godna zaufania. Z drugiej strony nasza działalność rozwinęła się znacząco, głównie na rynkach zagranicznych. Zatrudniamy obecnie ponad 4 tys. pracowników i poza czterema fabrykami w Niemczech, mamy również zakłady produkujące rozwiązania na rynki lokalne w USA i Chinach. Wartości stojące za naszą marką są ważnym czynnikiem tego sukcesu. Pozostaniemy bezkompromisowi w kwestii jakości, która stała się naszym znakiem firmowym, niezależnie od tego, z jakimi wyzwaniami przyjdzie nam się zmierzyć w kolejnych latach i jak bardzo rozwinie się nasza organizacja. Nowa kampania jest więc obietnicą dla naszych partnerów i rynków, że zawsze będziemy kontynuować to, z czego jesteśmy znani.

- Jaki jest „rdzeń“ marki Viega?

Rdzeniem naszej marki jest to, że pozostajemy firmą rodzinną, która zawsze trzymała się określonych standardów od swoich skromnych początków, aż do stania się jednym z tzw. „hidden champions” na globalnym rynku. Mam tu na myśli takie aspekty jak niezawodność, zaangażowanie w stosunku do naszych lokalizacji i tamtejszych pracowników, ciągłe dążenie do innowacji i nieustanne zobowiązanie do najwyższego poziomu jakości we wszystkim co robimy i o czym myślimy. Odnosi się to do każdego obszaru naszej działalności, zarówno wewnątrz firmy, wśród naszych pracowników, jak i na zewnątrz w relacjach z klientami i dostawcami.

- Co chcą Państwo zakomunikować klientom w nowej kampanii marki Viega?

Klienci otrzymują wyraźny i spójny obraz tego, co oznacza marka Viega. I w każdej chwili mogą przekonać się, że nasze obietnice są prawdziwe, niezależnie od tego, czy mówimy o konkretnych produktach, czy o serwisie i doradztwie, dzięki którym klienci łatwiej zrealizują swoje projekty. Nowa kampania marki to deklaracja, że chcemy pracować wspólnie z partnerami, zachowując najwyższy poziom jakości we wszystkim co robimy. I to jest nasza obietnica!


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA