Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Dziennikarze potrzebują projektantów

  • Autor: Ryneklazienek.pl
  • 25 kwi 2016 16:00
Dziennikarze potrzebują projektantów

O tym, jak architekt i projektant może zainteresować media swoją pracą, na zakończenie Studia Dobrych Rozwiązań opowiadał Arkadiusz Kaczanowski, redaktor prowadzący portalu RynekLazienek.pl.

REKLAMA

- Projektanci i architekci muszą z większym zaangażowaniem i pasją korzystać z nowych narzędzi jakie daje internet. Sporym zaniedbaniem jest jeżeli zapominają, że to co robią, jest w pewnym sensie produktem, który trzeba umieć sprzedać i zareklamować. Media społecznościowe dają ku temu olbrzymie możliwości i niemal bezpłatne narzędzia. Z których, co obserwujemy, branża projektowa korzysta wciąż niechętnie albo z wielką rezerwą. Podczas Studia Dobrych Rozwiązań staramy się pokazać, dlaczego nie można o tym zapominać i jak warto "istnieć" w sieci. Także po to, by swoją pracą zainteresować media, które w pierwszej kolejności po informacje sięgają właśnie do internetu - mówi Arkadiusz Kaczanowski.

Studio Dobrych Rozwiązań to cykl spotkań, organizowanych w różnych miastach Polski, adresowanych do architektów i projektantów wnętrz. Od 2014 roku odwiedziliśmy osiem miast. Poznańskie spotkanie, które odbyło się 25 kwietnia, jest drugim, które odbyło się w 2016 roku i dziewiątym w całym cyklu. Kolejne spotkanie - 17 maja w Lublinie.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA