Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Eliza Antonkiewicz-Wójcik: Kaldewei stawia na segment premium [wideo]

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 24 kwi 2014 11:35
Eliza Antonkiewicz-Wójcik: Kaldewei stawia na segment premium [wideo]
Eliza Antonkiewicz-Wójcik, Kaldewei

- W roku 2014 skupimy się na segmencie premium - zdradza Eliza Antonkiewicz-Wójcik, specjalista ds. marketingu w firmie Kaldewei.

REKLAMA

- Są Państwo Partnerem Forum Branży Łazienkowej. Dlaczego uważają Państwo, że takie spotkania są branży potrzebne?

Eliza Antonkiewicz-Wójcik, specjalista ds. marketingu w firmie Kaldewei, Partnera Forum Branży Łazienkowej: Forum Branży łazienkowej to dla nas swoista platforma wymiany myśli i doświadczeń. Możemy tutaj swobodnie porozmawiać o tym, czego dokonaliśmy, co osiągnęliśmy. Ale także o tym, czego chcielibyśmy dokonać w przyszłości. Mamy tutaj samych profesjonalistów i w zasadzie jesteśmy wszyscy z branży. Są i producenci, i właściciele salonów łazienkowych, mamy też architektów - dlatego jak najbardziej jesteśmy za organizacją tego typu wydarzeń i cieszymy się, że możemy być jego sponsorem.

Natomiast druga część to konkurs „Łazienka - Wybór Roku” oraz „Łazienka - Salon Roku”. Tutaj kibicujemy wszystkim salonom, które biorą udział w konkursie. Trzymamy za nich mocno kciuki, bo jak wiadomo, salony łazienkowe to nasi główni partnerzy i gdyby nie ich ekspozycje, to nasze produkty po prostu nie byłyby widoczne.

- Jakie zmiany zaszły w Państwa firmie w ostatnim roku?

Jeżeli chodzi o rok 2013, to był on dla Kaldewei udany. Szczególnie w ramach obiektów o wyższych wymaganiach. Jesteśmy obecni w łazienkach w obiekcie Cosmopolitan w Warszawie. Rok 2013 to też czas nowości w naszym asortymencie. Wprowadziliśmy nowe wanny w segmencie średnim i ekonomicznym oraz emaliowaną powierzchnię prysznicową Xetis. Mamy kilka innowacyjnych dodatków do naszych wanien i brodzików, jak chociażby wykończenie antypoślizgowe Secure Plus, które jest zupełnie niewidoczne na powierzchni brodzika i już zostało certyfikowane w Niemczech. Dodatkowo wprowadziliśmy do wanien system Sound Wave, czyli możemy słuchać muzyki podczas kąpieli w wannie.

Jeżeli idzie o rok 2014 skupiliśmy się na segmencie premium. Wprowadzamy wanny wolno stojące i już w połowie roku pierwsze egzemplarze pojawią się na ekspozycjach u naszych partnerów handlowych.

- Porozmawiajmy chwilę o przyszłości. Przewiduje się, że ten rok będzie dla branży łazienkowej lepszy w stosunku do lat poprzednich. Jak Państwo widzicie przyszłość, i czy widzicie Państwo szansę na poprawę koniunktury w branży?

Myślę, że tak. Z całą pewnością prognozy są dużo lepsze, chociażby w sektorze indywidualnym ze względu na Program Mieszkanie dla Młodych. Nie jest tak, że wynik finansowy firm takich jak nasza będzie widoczny od razu. Myślę, że to będzie zauważalne pod koniec roku, może na przyszły rok. Ale z całą pewnością jeśli idzie o inwestycje, to też pojawiają się obiekty. Natomiast konkurencja w branży jest olbrzymia i po prostu nie wystarczy być. Trzeba mieć produkt skrojony i uszyty na miarę.

- Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiał Arkadiusz Kaczanowski.

Firma Kaldewei jest Partnerem Forum Branży Łazienkowej 2014.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA