Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Formułę konkursu trzeba dostosować do potrzeb rynku i uczestników

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 24 gru 2013 13:42
Formułę konkursu trzeba dostosować do potrzeb rynku i uczestników
Wojciech Choina, Sanitec Koło. / fot. MTP.TV

Zmiany zachodzące w tematyce konkursu Łazienka KOŁO są efektem konsultacji z jego uczestnikami oraz potrzebą realizacji ważnych, ze społecznego punktu widzenia, potrzeb - mówi Wojciech Choina, Media Relations Specialist w firmie Sanitec Koło oraz wieloletni sekretarz konkursu na Projekt Łazienki.

REKLAMA

Konkurs „Projekt Łazienki” organizowany jest przez Sanitec Koło od 1998 roku. Ma charakter otwarty, ale kierowany jest głównie do studentów oraz młodych architektów i projektantów. Tematami pierwszych edycji były projekty wnętrz łazienek o charakterze studyjnym. W kolejnych latach propagowano standardy łazienkowe KOŁO w budownictwie mieszkaniowym i turystycznym. Od roku 2006 tematami konkursu są projekty koncepcyjne toalet publicznych w miejscach o dużym nasileniu ruchu turystycznego. Zmiany zachodzące w tematyce konkursu są efektem konsultacji z jego uczestnikami oraz potrzebą realizacji ważnych, ze społecznego punktu widzenia, potrzeb. Od tamtego czasu odbywają się one w oparciu o realne warunki techniczne i wytyczne partnerów/przyszłych inwestorów konkursu. Dzięki temu możliwa jest realizacja tych projektów. Celem konkursu jest m.in. propagowanie funkcjonalnych i przyjaznych rozwiązań do toalet publicznych. Dzięki temu nowocześnie zaprojektowane i wyposażone toalety mają szansę stać się wizytówkami miejsc publicznych. Mogą być dowodem dbałości ich gospodarzy o przybywających turystów i gości.

- Wojciech Choina, Media Relations Specialist w firmie Sanitec Koło oraz wieloletni sekretarz konkursu na Projekt Łazienki


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA