Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grzegorz Damps, Harimex: Sprzedaż produktów wellness będzie się rozwijała

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 16 lis 2016 10:35
Grzegorz Damps, Harimex: Sprzedaż produktów wellness będzie się rozwijała

Jak sprzedaje się dziś wyposażenie wellness - wanny z hydromasażem, panele i kabiny parowo-masażowych, systemy hydromasażu i chromoterapii, deszczownice z programami wellnessowymi czy łazienkowe systemy audio? Jak można zwiększyć sprzedaż produktów tego typu - komentuje Grzegorz Damps z Harimexu.

REKLAMA

W ostatnich latach zauważalny jest zdecydowany wzrost zainteresowania wśród naszych klientów produktami typu wellness. Szczególną uwagą cieszą się zarówno wanny z hydromasażem, także te z dodatkowymi opcjami - z systemem audio czy chromoterapią, jak i deszczownice wyposażone w kilka typów przepływu wody oraz światłoterapię.

W poprzednich latach, przede wszystkim, klientami na tego typu produkty ekskluzywne były osoby prowadzące małe firmy – pensjonaty, salony urody. Obecnie tendencja ta się zmienia – coraz częściej małe strefy SPA są tworzone jako inwestycje prywatne w domach inwestorów.
By wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, staramy się z bogatej oferty producentów wybierać marki, których możemy być pewni i bez wahania polecać je kupującym.

Należy pamiętać, że większość produktów wellness opiera się na elektronice, dlatego bardzo ważnym kryterium przy doborze konkretnego produktu jest bezpieczeństwo, które zapewnia obsługa posprzedażowa - jeżdżący do klienta autoryzowany serwis oraz dostępność części zamiennych przez wiele lat po zakupie.

Przy sprzedaży produktów typu wellness z najwyższej półki, bardzo ważna jest także możliwość zaprezentowania towaru lub jego najważniejszych komponentów „na żywo”, tak, by klient miał pełne przekonanie, że wybiera produkt spełniający jego oczekiwania i nie posiadał obawy, że kupuje tak zwanego kota w worku.

Z mojej perspektywy, sprzedaż produktów wellness przez najbliższe lata będzie się prężnie rozwijała, przede wszystkim dlatego, że aktualnie bardzo modne jest propagowanie zdrowego, a zarazem wygodnego trybu życia. Niemal każdy pragnie odrobiny luksusu w dobie dzisiejszego zabiegania.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA