Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grzegorz Damps, Harimex: Sprzedaż produktów wellness będzie się rozwijała

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 16 lis 2016 10:35
Grzegorz Damps, Harimex: Sprzedaż produktów wellness będzie się rozwijała

Jak sprzedaje się dziś wyposażenie wellness - wanny z hydromasażem, panele i kabiny parowo-masażowych, systemy hydromasażu i chromoterapii, deszczownice z programami wellnessowymi czy łazienkowe systemy audio? Jak można zwiększyć sprzedaż produktów tego typu - komentuje Grzegorz Damps z Harimexu.

REKLAMA

W ostatnich latach zauważalny jest zdecydowany wzrost zainteresowania wśród naszych klientów produktami typu wellness. Szczególną uwagą cieszą się zarówno wanny z hydromasażem, także te z dodatkowymi opcjami - z systemem audio czy chromoterapią, jak i deszczownice wyposażone w kilka typów przepływu wody oraz światłoterapię.

W poprzednich latach, przede wszystkim, klientami na tego typu produkty ekskluzywne były osoby prowadzące małe firmy – pensjonaty, salony urody. Obecnie tendencja ta się zmienia – coraz częściej małe strefy SPA są tworzone jako inwestycje prywatne w domach inwestorów.
By wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, staramy się z bogatej oferty producentów wybierać marki, których możemy być pewni i bez wahania polecać je kupującym.

Należy pamiętać, że większość produktów wellness opiera się na elektronice, dlatego bardzo ważnym kryterium przy doborze konkretnego produktu jest bezpieczeństwo, które zapewnia obsługa posprzedażowa - jeżdżący do klienta autoryzowany serwis oraz dostępność części zamiennych przez wiele lat po zakupie.

Przy sprzedaży produktów typu wellness z najwyższej półki, bardzo ważna jest także możliwość zaprezentowania towaru lub jego najważniejszych komponentów „na żywo”, tak, by klient miał pełne przekonanie, że wybiera produkt spełniający jego oczekiwania i nie posiadał obawy, że kupuje tak zwanego kota w worku.

Z mojej perspektywy, sprzedaż produktów wellness przez najbliższe lata będzie się prężnie rozwijała, przede wszystkim dlatego, że aktualnie bardzo modne jest propagowanie zdrowego, a zarazem wygodnego trybu życia. Niemal każdy pragnie odrobiny luksusu w dobie dzisiejszego zabiegania.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA