Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grzegorz Wlazło: Planujemy zwiększyć konkurencyjność oferty

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 15 maj 2014 13:57
Grzegorz Wlazło: Planujemy zwiększyć konkurencyjność oferty
Grzegorz Wlazło, Bisk / fot. Bisk

O dotychczasowych działaniach zmierzających do utrzymania poziomu sprzedaży oraz o tegorocznych planach fimy mówi Grzegorz Wlazło, prezes Bisk.

REKLAMA

Największym wyzwaniem roku 2013 było utrzymanie poziomu sprzedaży. Ponieważ tendencję udało nam się wyczuć jeszcze w II połowie 2012 roku, odpowiednio dokonaliśmy pewnych modyfikacji w naszej ofercie handlowej, co pozwoliło nam osiągnąć niezły wynik przychodów w 2013.

Zaostrzyliśmy także kontrolę kosztów, co spowodowało, że pomimo kilkuprocentowego spadku sprzedaży wynik netto za rok 2013 będzie zauważalnie lepszy niż ten z roku 2012. Pomimo jeszcze bardziej skomplikowanej, niż w Polsce, sytuacji w innych krajach Europy, utrzymaliśmy bieżącą sprzedaż na wszystkich naszych rynkach eksportowych. 

Wprowadziliśmy ok. 100 nowych produktów, z których większość spotkała się z dobrym przyjęciem na rynku. Przez wiele miesięcy staraliśmy się pozyskać nowych istotnych klientów eksportowych, co w obecnych warunkach jest niezwykle trudne.

Pod koniec roku część tych działań zakończyła się sukcesem i pierwszymi sprzedażami. Po pierwszych pozytywnych doświadczeniach omawiamy obecnie rozszerzenie współpracy, a ponieważ są to  duzi i renomowani odbiorcy, wiążemy z tą współpracą duże nadzieje.

Jeżeli chodzi o podstawowe parametry to zakładamy co najmniej utrzymanie poziomu sprzedaży roku 2013 z nadziejami na kilkuprocentowy wzrost. W dalszym ciągu zamierzamy pracować w zakresie cen i kosztów nad utrzymaniem, a właściwie zwiększeniem konkurencyjności naszej oferty.

Łącznie w tym roku planujemy wprowadzenie na rynek ok. 150 nowych propozycji dla naszych klientów.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA