Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Iga Mochocka, Vado: Szczególnie zależy nam na rozwijaniu współpracy z salonami łazienkowymi

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 16 gru 2014 09:41
Iga Mochocka, Vado:  Szczególnie zależy nam na rozwijaniu współpracy z salonami łazienkowymi
Iga Mochocka, National Specifications Manager w firmie Vado

Iga Mochocka, National Specifications Manager w firmie Vado, mówi o priorytetach działalności tej marki na polskim rynku.

REKLAMA

Z perspektywy marki Vado, Polska jest istotnym rynkiem – w sumie na eksport trafia około 40% całej produkcji naszej firmy. Staramy się docierać zarówno do klienta ostatecznego, jak i inwestycyjnego.

Ważnym etapem rozwoju marki na polskim rynku było otwarcie w Warszawie salonu pokazowego IntuitionBathrooms przez naszego dystrybutora. Dzięki temu usprawnimy naszą współpracę z architektami, którzy w nowym showroomie będą mogli szukać inspiracji do swojej pracy.

Nie zapominamy również o naszych innych partnerach handlowych w Polsce. Szczególnie zależy nam na rozwijaniu współpracy z salonami łazienkowymi, które stanowią najważniejszy kanał dystrybucji naszych produktów. W ostatnim czasie włożyliśmy dużo wysiłku w wyeksponowanie produktów w partnerskich salonach sprzedaży rozlokowanych we wszystkich głównych miastach na terenie Polski.

Obecnie nasze wysiłki koncentrujemy na rozwijaniu współpracy z deweloperami i inwestorami hotelowymi, aby produkty Vado na stałe zagościły w projektach wnętrz mieszkaniowych oraz gościnnych, tak jak ma to miejsce na wielu rynkach zagranicznych, gdzie doceniono szeroką ofertę produktową i unikalną w branży 12-letnią gwarancję.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA