Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jacek Różycki, Roca Polska: Świeże spojrzenie pozytywnie wpływa na branżę

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 03 lis 2014 09:43
Jacek Różycki, Roca Polska: Świeże spojrzenie pozytywnie wpływa na branżę
Jacek Różycki, dyrektor generalny firmy Roca Polska Sp. z o.o.

Jacek Różycki, dyrektor generalny firmy Roca Polska Sp. z o.o. mówi o współpracy marki z młodymi projektantami i o korzyściach jakie kooperacja ta przynosi obu zaangażowanym stronom.

REKLAMA

- Konkursy przeznaczone dla architektów i projektantów przeprowadza coraz więcej firm produkujących wyposażenie łazienkowe, ponosząc nieraz niemałe koszty związane z ich organizacją. Jakie cele przyświecają tego typu konkursom?\

Organizacja konkursu to za każdym razem praca wymagająca zaangażowania wielu osób. Jednak kiedy oglądamy projekty nadsyłane przez uczestników, przekonujemy się, jak ważne jest dawanie im szansy na pokazanie się szerszemu gronu odbiorców.

To właśnie jest naszym nadrzędnym celem jako organizatora takich inicjatyw – umożliwić rozwój architektom i projektantom. Konkursy są dla nich świetnym sposobem na sprawdzenie swoich umiejętności zdobywanych w czasie studiów oraz na ich konfrontację z rzeczywistością.

Do tego dochodzi element współzawodnictwa – bardzo motywujący i sprzyjający kreatywności. Młody projektant, podejmując się rywalizacji, jest oceniany przez profesjonalne jury i ma okazję zaistnieć w branży, pokazać swój potencjał, a czasem również – nawiązać ciekawą współpracę.

Jako organizator konkursów chcemy promować utalentowanych ludzi na szerszą skalę, pomagać im rozwijać skrzydła. To także oddanie głosu tym, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów, widzą ich zalety, ale także mają pomysły, co zmienić i udoskonalić.

- Architekci i projektanci uczestniczący w konkursach dla nich przeznaczonych mogą zabłysnąć swym twórczym potencjałem, liczyć na realizację projektu lub atrakcyjne nagrody. A jakie korzyści konkursy przynoszą firmie, która je organizuje? W jakim stopniu zmienia się pozycjonowanie marki wśród młodych architektów i projektantów?

Roca od lat współpracuje z wieloma światowej sławy projektantami i designerami takimi jak Antonio Bullo, Carlo Urbinati czy David Chipperfield. Ponadto jesteśmy otwarci na młodych, którzy dopiero zaczynają stawiać swoje pierwsze kroki w świecie designu, ponieważ ich świeże spojrzenie pozytywnie wpływa na branżę.

Nowoczesna marka powinna przyglądać się nie tylko trendom wyznaczanym przez znanych, ale również mieć na uwadze propozycje młodych, którzy często mają więcej odwagi i nie brak im wyobraźni w kreowaniu niestandardowych rozwiązań. Marka wychodząca naprzeciw takim inicjatywom jest postrzegana jako przyjazna i otwarta. Dodatkowo jest to okazja do nieszablonowego pokazania naszych produktów, które prezentują się świetnie w nowatorskich aranżacjach.

- Flagowym konkursem marki Roca jest międzynarodowy Jump the Gap, który doczekał się już swojej piątej edycji i cieszy się olbrzymim zainteresowaniem projektantów z całego świata, również z Polski. Ale Roca Polska organizuje również własne konkursy, na naszym rodzimym gruncie. Jakie są to konkursy?

To prawda, Jump the Gap to międzynarodowy konkurs na ogromną skalę. Prestiżowe jury złożone z najlepszych przedstawicieli świata designu i architektury, zgłoszenia z całego świata – to wydarzenie będące przepustką na drodze zawodowej kariery adepta architektury.

Bardzo nas cieszy, że również w tym konkursie mamy tak wyraźne akcenty polskie – poprzednią edycję wygrał Michał Warykiewicz, a w tegorocznej – wśród 10 projektów finałowych były aż trzy z Polski.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA