Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jak eksponować w salonie? Komentuje Krzysztof Solarz, Max-Fliz

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 21 sty 2016 09:12
Jak eksponować w salonie? Komentuje Krzysztof Solarz, Max-Fliz
Krzysztof Solarz, manager produktu Galerii Wnętrz Doskonałych Max-Fliz

Krzysztof Solarz, manager produktu Galerii Wnętrz Doskonałych Max-Fliz mówi jakie jego zdaniem są standardy ekspozycji w polskich salonach łazienkowych i radzi jak można wystawę urozmaicać.

REKLAMA

- Jak ocenia Pan standardy ekspozycji w polskich salonach łazienkowych?

Krzysztof Solarz, manager produktu Galerii Wnętrz Doskonałych Max-Fliz: W polskich salonach łazienkowych standardy ekspozycji są bardzo wysokie; jako nieliczni w Europie mamy boksy. W większości salonów w pozostałych częściach Europy, np. we Włoszech, Hiszpanii czy Grecji, aranżacje łazienek spotyka się sporadycznie.

Tam na ekspozycjach zazwyczaj są biblioteki płytek, ewentualnie zdarzają się prezentacje na multimediach. Rzadko klientowi udaje się odnaleźć w nich inspirację. Dodatkowym atutem polskich ekspozycji jest bardzo dobrze wykonana praca rzemieślnicza przy tworzeniu boksów, idealnie położona instalacja podtynkowa, bardzo ładnie i prosto położone są płytki, dopracowany jest każdy detal.

- Jakich form ekspozycji używać, aby ekspozycję urozmaicić – multimedia, biblioteka płytek, inne ciekawe rozwiązania – oprócz boksów?

Powinniśmy zrezygnować z wzorzystych form na rzecz coraz popularniejszych płytek jednolitych, najlepiej wielkoformatowych. Neutralne płytki w rozmiarach 50x100, 100x100, a nawet 300x100 cm, będą stanowić doskonałe tło dla minimalistycznych aranżacji i podkreślają nowoczesny charakter przestrzeni.

Dzięki ich wykorzystaniu można stworzyć łazienki bazowe, do których (za pomocą z bibliotek i ekspozytorów) możemy dobierać różnorodne wzory wedle upodobań klientów. Dobrym pomysłem może się okazać także zamieszczenie dużych ekranów multimedialnych przy punkcie obsługi Klienta i prezentowane na nich tej łazienki bazowej, ale wykończonej w różny sposób tak, aby Klienci mogli ją zobaczyć w wielu wariantach aranżacyjnych.

- Jak często i kiedy zmieniać ekspozycję?

Nie we wszystkich salonach łazienkowych ekspozycje są wymieniane często, a szkoda. Galerie Wnętrz Doskonałych Max-Fliz starają się być liderem w tej dziedzinie. Współpracujemy z wieloma architektami wnętrz, śledzimy nowości, jesteśmy obecni na największych międzynarodowych targach…

Dzięki temu potrafimy szybko wychwycić najnowsze trendy i niemal natychmiast wprowadzać je do naszych ekspozycji, np. bezpośrednio po zakończeniu targów. Stworzyliśmy też Prestige Room, który jest wypadkową najbardziej ekskluzywnych produktów.

- Podsumowując - jak mądrze eksponować?

Idealnie byłoby tworzyć ekspozycję na wskroś przemyślaną, scalić w niej codzienność, funkcjonalność, trendy modowe i spojrzenie „oczami klienta” .

- Dziękuję za rozmowę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA