Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jak eksponować w salonie? Skutecznie – twierdzi Emil Sakowski, Servitor

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 28 sty 2016 13:09
Jak eksponować w salonie? Skutecznie – twierdzi Emil Sakowski, Servitor
Emil Sakowski, dyrektor handlowy w firmie Servitor

Emil Sakowski, dyrektor handlowy w firmie Servitor ocenia, że zysk generowany dzięki aranżacji można oszacować dopiero po 6-8 miesiącach. Jeśli ekspozycja jest trafiona - nie ma potrzeby jej zmieniać.

REKLAMA

- Jak oceniają państwo standardy ekspozycji w polskich salonach łazienkowych?

Zmiany na rynku, postęp technologiczny i gospodarczy jak również świadomość konsumenta, jego dojrzałość i wiedza przy wyborze produktu, zmuszają nas do ciągłych zmian ekspozycyjnych i wystawienniczych w salonach. Coraz częściej można napotkać mniejsze salony tzw. Studia, które odchodzą od tradycyjnych form ekspozycji jakimi są boksy (aranżacje łazienek), na rzecz bibliotek płytek, próbników kolorów, stołów roboczych z dobrym oświetleniem jako miejsce pracy dla projektanta.

W większych salonach oprócz aranżacji łazienek, zarysowuje się podział na strefy np. dział mozaik, duże formaty płytek, płytki deskopodobne, ceramika itp., Mają one ułatwić poszukiwanie i znalezienie odpowiedniego produktu. Dzięki takiej organizacji, klient w szybki sposób znajduje się w odpowiedniej części salonu, nie czując się przytłoczonym czy zdezorientowanym dużą ilością towarów.

W salonach coraz częściej też widać „strefę klienta”, w której to handlowiec i klient mogą na spokojnie porozmawiać na temat inwestycji i oczekiwań.

- Co wymagało by w tych aspektach najpilniejszych zmian?

Nie wszystkie salony wglądają idealnie. Często spotykamy miejsca, w których próbuje pokazać się cały asortyment, gdzie brakuje zarówno dobrego oświetlenia eksponowanego towaru, jak również „oddechu” - wolnego miejsca pomiędzy ekspozytorami.

Wchodząc do takiego pomieszczenia, nie widzimy zmieniających się aranżacji, nowości rynkowych, mamy wrażenie, że czas w tym salonie stanął w miejscu, nie rozwija się, przez to też nie przyciąga klientów.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA