Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jak sprzedawać toalety myjące?

  • Autor: not. Arkadiusz Kaczanowski
  • 13 maj 2015 13:06
Jak sprzedawać toalety myjące?
Bartosz Głowacki, promotor firmy Max-Fliz

Koszty związane z wyborem takiej toalety nie są tak wysokie, jak by się to mogło początkowo wydawać - przekonuje i dokładnie wylicza Bartosz Głowacki, promotor firmy Max-Fliz.

REKLAMA

Toalety myjące nadal stanowią temat tabu nie tylko dla Klientów, ale i handlowców. Bardzo często to właśnie ich brak wiedzy i przekonania do korzyści wynikających z wyboru takiego urządzenia skutkuje niskim zainteresowaniem ze strony potencjalnego nabywcy.

Typowy Klient bardzo często po prostu nie wie o istnieniu tego rodzaju rozwiązań. Tylko nieliczni z nich, podróżujący po krajach Europy Zachodniej, mieli styczność z tego typu produktami, choć może niekoniecznie sami z nich korzystali. Tymczasem na Zachodzie muszle myjące cieszą się coraz większą popularnością z bardzo prostego względu: to komfortowe urządzenia umożliwiające zachowanie higieny intymnej na najwyższym poziomie, za relatywnie nieduże pieniądze.

Koszty związane z wyborem takiej toalety nie są tak wysokie, jak by się to mogło początkowo wydawać. To prawda, że cena muszli z deską myjącą zaczyna się od kwoty ok. 8000 zł brutto (linia SensoWash Starck 3 niemieckiej firmy Duravit), co może odstraszać. Produkt ten może wydawać się zbyt drogi, wręcz luksusowy - ale tylko, jeśli analizuje się jego cenę w oderwaniu od pozostałych kosztów związanych z wyposażeniem łazienki. Tymczasem na ten luksus stać większość Klientów, którzy takiego rozwiązania nie braliby wstępnie pod uwagę. Wielu z konsumentów decyduje się przecież na zakup bidetu oraz muszli - podczas gdy ich sumaryczna cena jest bardzo podobna do kosztu toalety myjącej.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA