Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Joanna Tamulska, Hansgrohe: Chcemy dawać ludziom emocje

  • Autor: Katarzyna Masłowska
  • 29 kwi 2019 10:58
Joanna Tamulska, Hansgrohe: Chcemy dawać ludziom emocje
Joanna Tamulska, Marketing Manager Hansgrohe
Joanna Tamulska, Hansgrohe: Chcemy dawać ludziom emocje
Joanna Tamulska, Hansgrohe: Chcemy dawać ludziom emocje
Joanna Tamulska, Hansgrohe: Chcemy dawać ludziom emocje
Joanna Tamulska, Hansgrohe: Chcemy dawać ludziom emocje
Joanna Tamulska, Hansgrohe: Chcemy dawać ludziom emocje

Joanna Tamulska, Marketing Manager Hansgrohe mówi, jak wspieranie dyscypliny sportowej, jakim jest kolarstwo pomaga budować i zwiększać rozpoznawalność marki Hangrohe w Polsce.

REKLAMA

Markę Hansgrohe budujemy tak naprawdę od 1901 roku posługując się kilkoma niezmiennymi wartościami. Kluczem tych wszystkich działań jest doskonały produkt, który łączy w sobie innowacyjność, jakość i design. Przez lata budowaliśmy wizerunek pośród architektów i instalatorów.

Teraz przyszedł czas na kolejny krok i otwarcie na nową grupę docelową jaką są dla nas klienci ostateczni. Dążymy do jak największej rozpoznawalności naszej marki. Od dwóch lat angażujemy się w sponsoring sportowy wspierając drużynę kolarską BORA-hansgrohe. My jako Polska czerpiemy ogromny benefit z tego tytułu, ponieważ w drużynie jeździ czterech polskojęzycznych kolarzy; Rafał Majka, Maciej Bodnar, Paweł Poljański i Cesare Benedetti, który jest Włochem, ale ma żonę Polkę.

Wybraliśmy ten sport ze względu na jego rosnącą popularność. W Polsce według najnowszych badań prawie 10 milionów ludzi zadeklarowało, że jeździ na rowerze i sprawia im to przyjemność. Samo kolarstwo jest poniekąd związane z naszą firmą, ponieważ najprzyjemniejszy moment po każdym treningu to relaksujący prysznic, a na tym polu jesteśmy ekspertem.

Czytaj także: Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!

Wspieramy kolarstwo zawodowe, ale to również forma popularyzacji dyscypliny wśród amatorów. Angażujemy się w organizowany przez Rafała Majkę wyścig MajkaDays by hansgrohe, który odbywa się w Krynicy Zdrój. W tym roku w maju ścigało się tam w sumie prawie sześciuset kolarzy. Również my jako firma Hansgrohe wystawiliśmy 19-osobową drużynę i sądząc po emocjach, jakie towarzyszyły zawodnikom w przyszłym roku będzie nas jeszcze więcej.

Wszystkie te nasze działania odnoszą się do emocji; przyjemności z jazdy, pozytywnego zmęczenia i relaksu pod prysznicem. I to jest właśnie nasz cel: żeby produkt nie był tylko czysto funkcjonalnym przedmiotem, ale żeby – w czasach, kiedy ciągle jesteśmy w pośpiechu – pozwalał nam na chwilę zatrzymania i dostarczał przyjemnych doznań, poprzez swoje funkcje i skojarzenia.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA