Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Kamila Radka-Kaletta z Kermi mówi, jak zaaranżować ekspozycję produktową w salonie łazienkowym

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 22 lis 2018 10:15
Kamila Radka-Kaletta z Kermi mówi, jak zaaranżować ekspozycję produktową w salonie łazienkowym
Kamila Radka-Kaletta, dział marketingu w Kermi
Kamila Radka-Kaletta z Kermi mówi, jak zaaranżować ekspozycję produktową w salonie łazienkowym
Kamila Radka-Kaletta z Kermi mówi, jak zaaranżować ekspozycję produktową w salonie łazienkowym
Kamila Radka-Kaletta z Kermi mówi, jak zaaranżować ekspozycję produktową w salonie łazienkowym
Kamila Radka-Kaletta z Kermi mówi, jak zaaranżować ekspozycję produktową w salonie łazienkowym

Kamila Radka-Kaletta z działu marketingu w Kermi, opowiada o roli ekspozycji produktowej w salonie łazienkowym z punktu widzenia producenta wyposażenia łazienkowego. Mówi jak prawidłowo zaaranżować ekspozycję produktową w salonie łazienkowym, tak aby ułatwiała klientom podjęcie decyzji zakupowych.

REKLAMA

Elementy komunikujące naszą markę powinny już być obecne na etapie zbliżania się do salonu. I tak się najczęściej dzieje przez odpowiednie wykorzystanie kasetonów, zdjęć z logo w witrynie, produktów czy logo na wystawie bądź nad samym wejściem.

To, co jeszcze możemy zaproponować najlepszego w układzie komunikacyjnym sklepu to strefowość. Nasza (rozumiana jako producencka) strefa, w której mamy zaaranżowane miejsce do prezentowania produktów z asortymentu tylko jednego producenta. Daje to pole do popisu dla architektów, którzy zabierając klienta do salonu łazienkowego są w stanie zwizualizować atmosferę jaką tworzy aranżacja produktowa danego producenta, aby przenieść ją do projektowanej łazienki klienta.

Każda marka ma też jakiś swój kod wizualny, którym się ma pozytywnie kojarzyć klientowi. Może to być kolorystyka, oświetlenie, meble, czy oznakowanie produktów. Warto go wykorzystać w aranżacji strefy ekspozycyjnej.

Czytaj także: Kermi już od 60 lat na rynku

Najczęściej już w porozumieniu z salonem dopełnione zostają standardy ekspozycji, w przypadku kabin: ich ułożenie, ekspozytory – informujące o produkcie czy innych produktach z oferty producenta oraz materiały POS. Jeśli, na przykład, pokazujemy się z kabinami, a nie jesteśmy dystrybutorem innych akcesoriów do łazienki to możemy wybrać dwa kierunku eksponowania naszych produktów.

Możemy zdecydować się na pokazanie wszystkich lub tylko czołowych kabin lub budować nastrój poprzez zestawienie kabin z innymi grupami asortymentowymi, takimi jak: umywalka, bateria z lustrem oraz grzejnikami.

I wreszcie co prawda, jak pokazują kierunki rozwoju branży łazienkowej, idziemy w stronę indywidualizmu i eklektyzmu to jednak wciąż klienci borykają się z warunkami, w których powyższe trendy nie zawsze mogą się w pełni realizować. Tak więc prezentowanie rozwiązań do małej łazienki nie jest nietrafionym pomysłem.

Klienci bardzo pozytywnie odbierają też całościowe koncepty pomieszczeń, na co składa się dobre oświetlenie. Warto je wykorzystać w aranżacji ekspozycji łazienki. Łazienka nie jest już tylko miejscem użytkowym, jest wizytówką domu, miejscem w którym chcemy przebywać. A o łazienkach mówią i decydują kobiety (63% decyzji zakupowych podejmują one), w związku z tym estetyka i design odgrywają decydującą rolę w aranżacji ekspozycji łazienkowej.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA