Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Karolina Wesołowska, Ceramika Paradyż mówi o nowej strategii współpracy z salonami łazienek

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 27 gru 2018 16:57
Karolina Wesołowska, Ceramika Paradyż mówi o nowej strategii współpracy z salonami łazienek
Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu w Ceramice Paradyż

Dla niektórych zaskoczeniem w tym roku była rezygnacja Ceramiki Paradyż z uczestnictwa w Cersaie – po ponad 15 latach obecności na targach. O nowej strategii rozwoju firmy, zacieśnianiu współpracy z właścicielami i managerami rodzimych salonów łazienek rozmawiamy z Karoliną Wesołowską, dyrektor marketingu w Ceramice Paradyż.

REKLAMA

(R) Dlaczego podjęliście Państwo decyzję o rezygnacji z uczestnictwa w tegorocznej edycji targów Cersaie?

Karolina Wesołowska (KW): W Ceramice Paradyż wychodzimy z założenia, że wszelkie działania marketingowe muszą mieć przełożenie biznesowe. Nasza ostatnia obecność na targach, propozycje produktowe, jak i samo stoisko było odebrane bardzo dobrze przez naszych krajowych i zagranicznych klientów. Stworzyliśmy niezwykłą przestrzeń – miasteczko Paradyż, w którym prowadziliśmy odwiedzających przez urocze  sklepiki: piekarnię, butik i lodziarnię. Można było tez przysiąść i odpocząć w kawiarni czy na uroczym skwerku oświetlonym ciepłym światłem latarni.

Każda przestrzeń zachęcała przechodniów do interakcji. Można było zostać piekarzem czy ogrodnikiem i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Produkt był tylko tłem, my opowiadaliśmy historię, którą nasi klienci czytali z wielkim entuzjazmem. Jako dyrektor odpowiedzialny za swój obszar mam do wyboru kilkadziesiąt narzędzi marketingowych – ważę ich skuteczność i porównuję ich przełożenie na biznes. Dziś w Ceramice Paradyz zdecydowaliśmy, że wraz  z nową strategią firmy nadszedł czas na nowe rozwiązania, które przyniosą nam jeszcze lepsze rezultaty.

Ponadto pewien etap się skończył i należy odważnie podejmować nowe wyzwania. Decyzje te zbiegły się też z rewizją naszej misji, wizji i wartości w Ceramice Paradyż. Jedną z nich jest odwaga, więc odważyliśmy się spróbować nowych rzeczy. Zeszły rok wiązał się  też z natężeniem realizacji projektów badawczych, dzięki którym zdecydowaliśmy się na kolejne kroki w realizacji naszych planów.

R: Na czym te kroki miałyby polegać?

KW: Jesteśmy przekonani, że na rynku tradycyjnym należy stawiać na budowanie długotrwałych relacji z biznesem, który prowadzi salony łazienkowe i salony sprzedaży materiałów ceramicznych. Do tego potrzebujemy bardzo dobrego produktu i legendarnej wręcz obsługi Klienta. Dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić Paradyż Design LAB, gdzie nasi projektanci, designerzy, marketing i sprzedaż, maja przestrzeń do pracy twórczej. Będziemy tam także przyjmować naszych wybranych Klientów, których zaprosimy do współtworzenia wyjątkowych kolekcji. 

(R) W jaki sposób zaangażujecie Klientów w proces podejmowania tak ważnych decyzji?

KW: Mamy na to już pomysł i doświadczenie, ponieważ podobny proces ćwiczyliśmy już przy wdrożeniu kilku kolekcji w zeszłym roku. Kolekcje Chevron, Norway Sky czy Linum Stone powstały już właśnie przy współudziale naszych Klientów. Po określeniu konsumenta – persony do której skierowany jest produkt pracujemy nad prototypami. Ich propozycje także mają szansę ocenić nasi Klienci biznesowi. Jeszcze na tym etapie twórczym możemy wprowadzać zmiany w produktach i to jest ten kluczowy moment, kiedy dyskutujemy z Klientami jakie zmiany chcemy wprowadzić w finalnych kolekcjach.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA