Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż mówi o rebrandingu marki

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 07 cze 2018 11:55
Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż mówi o rebrandingu marki
Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż tłumaczy dlaczego firma zdecydowała się na rebranding marki. Fot. Ceramika Paradyż

Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż tłumaczy dlaczego firma zdecydowała się na rebranding marki i stworzenie dwóch submarek: Paradyż My Way oraz Paradyż Classica.

REKLAMA

Zdajemy sobie sprawę, że dla osób na co dzień nie funkcjonujących w branży, określenie swoich oczekiwań względem produktów ceramicznych, a następnie znalezienie odpowiednich płytek jest dużym wyzwaniem.

Dlatego uprościliśmy nazewnictwo i kategoryzację naszych produktów tak, by w maksymalnie łatwy sposób klient końcowy mógł dotrzeć do rozwiązania, którego poszukuje.

Taki podział to również kolejny etap w realizacji misji i wizji naszej firmy, która obliguje nas do wsłuchiwania się w potrzeby klientów i zagwarantowania im radości z przebytego remontu i urządzania wnętrz.

Czytaj także: Ceramika Paradyż z nową strukturą marek


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA