Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:    
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Kinga Konopko, Architect Support: o udanej współpracy między salonami łazienkowymi i architektami

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 10 cze 2019 14:39
Kinga Konopko, Architect Support: o udanej współpracy między salonami łazienkowymi i architektami
Kinga Konopko, ekspert z Architect Support

Kinga Konopko, specjalistka z Architect Support podkreśla, że "sekretem udanej współpracy z architektem jest wzajemny szacunek i zaufanie". Architekt jest klientem bardzo wymagającym, i przy współpracy z nim pracownicy salonu powinni zapomnieć o możliwości „szybkiej sprzedaży”. Jednak jeśli zdobędziemy jego zaufanie i w relacjach będzie przeważać duch partnerstwa możemy liczyć na stałą i owocną współpracę.

REKLAMA

Kinga Konopko od ponad 10 lat zawodowo buduje świadomość́ i sprzedaż̇ powierzonych marek w środowisku architektów. Dobiera produkty z łatwością̨ łącząc wizje architekta z możliwościami technicznymi oferowanych produktów. Współpracuje z najlepszymi pracowniami i markami na rynku. Uwielbia wyzwania a każdy projekt swojego architekta traktuje priorytetowo. Z pełnym zaangażowaniem i znajomością̨ rynku szkoli producentów, handlowców, doradców z obsługi architektów i budowania relacji. Współpracuje z architektami i klientami w oparciu o partnerski model współpracy zaufanie i dialog. Szkoli z technik współpracy z architektami, właściwego budowania bazy i odpowiednich działań́ na rynku.

Redakcja (R):  Jakie są sekrety udanej współpracy pomiędzy salonami łazienkowymi a architektami?

Kinga Konopko (KK): Sekretem udanej współpracy z architektem jest szacunek i zaufanie.  Szacunek do zawodu architekta i jego decyzji projektowych to podstawa udanej współpracy każdego salonu sprzedaży, każdego show roomu. A obsługa architekta nie jest łatwa. To klient wymagający, bo kreatywny, oczekujący rozwiązań oryginalnych i najlepiej innych niż standardowe. Brak zrozumienia, że po drugiej stronie lady stoi artysta, wizjoner i twórca powoduje szereg napięć.

Architekt to klient pracujący pod presją czasu, potrzebujący materiałów, próbek i rozwiązań „na wczoraj”. Zrozumienie procesu projektowego i wszelkich zmiennych występujących w jego trakcie, jest sekretem udanej współpracy z architektem. Tylko tak można zbudować relacje, zaufanie i szacunek.

(R)A jakie najczęstsze błędy, jakie popełniają salony sprzedaży wyposażenia wnętrz (np.
łazienkowe) w kontakcie z architektami i jak ich unikać?

(KK): Rozmawiamy o bardzo wymagającej przestrzeni jakim jest łazienka. Zazwyczaj jest to małe pomieszczenie ograniczone wieloma standardami i wspólne dla każdego z domowników. Pomieszczenie, które wymaga produktów trwałych, odpornych na wilgoć, naciek wody i łatwych w utrzymaniu czystości. 

Błędem jest zatajanie ograniczeń produktu, bo w tak intensywnie użytkowanej przestrzeni bardzo szybko wyjdą na jaw. Dla architekta łazienka to pomieszczenie „szczególnego zaplanowania”, przeanalizowania i przygotowania rysunków wykonawczych.

Każda zmiana wymiaru płytek czy zmiana wykończeń to dla architekta tworzenie projektu od nowa. Dlatego tak ważny jest szacunek do pracy architekta i jego decyzji projektowych. 

Każda zmiana rozwiązań na linii współpracy architekt, inwestor i salon sprzedaży
powinna być konsultowana z architektem. Kolejnym i w sumie podstawowym błędem wszystkich salonów jest oczekiwanie „szybkiej sprzedaży” przy współpracy z architektem.

Uczulam, że architekt nie jest klientem końcowym, dla którego liczy się wyłącznie cena. Architekt musi poznać produkt i jego właściwości, musi dotknąć materiał oraz posiadać próbki i wzorniki. Warto mieć na uwadze, że oprócz produktu dla architekta ważna jest obsługa. 

Żaden katalog, żadna akcja marketingowa i piękne próbki nie zastąpią mądrego,  zaangażowanego i szczerego człowieka. Zaufanie architekta do osoby obsługującej i poczucie partnerstwa to klucz do stałej i owocnej współpracy.

Czytaj także: Showroom łazienkowy może być też idealnym miejscem do coworkingu


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA