Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Krzysztof Dulban, Excellent: Stawiamy na partnerstwo

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 15 sie 2016 13:08
Krzysztof Dulban, Excellent: Stawiamy na partnerstwo

Excellent to firma, która w tym roku świętuje 25-lecie swojego istnienia. To dobra okazja by spytać o aktualną pozycję tej marki na polskim rynku i plany na przyszłość. O tych opowiada nam dyrektor dystrybucji - Krzysztof Dulban.

REKLAMA

- Excellent jest ceniony za swoje standardy współpracy z salonami. Jakimi kryteriami kierują się Państwo przy rozwoju swoich kontaktów z partnerami z tego segmentu rynku? Jak duże znaczenie ma rozwój projektu „Studio Excellent”?

Krzysztof Dulban: Przede wszystkim stawiamy na partnerstwo i wsłuchiwanie się w potrzeby naszych klientów. Dotyczy to zarówno samych produktów jak również sposobu ich prezentacji w salonach sprzedaży. Strefy produktowe, a w naszym przypadku „Studia Excellent” to miejsca współtworzone razem z naszymi partnerami handlowymi. Naszym celem jest, aby Studio Excellent było najchętniej odwiedzanym miejscem w salonie i generowało - sprzedaż, dlatego dbamy o jego odpowiedni klimat i jak najciekawszą formułę prezentacji dla konsumentów. Najnowsze studio otwarliśmy właśnie w Szczecinku wspólnie z firmą Eurostandard, która otworzyła swój nowy salon w tym mieście.

- Które kanały dystrybucji są w tej chwili najważniejsze dla Państwa i czy w ostatnim czasie obserwujecie zmiany w udziale poszczególnych segmentów dystrybucji?

Kanałem dystrybucji z którym współpracujemy najściślej jest tradycyjny model sprzedaży poprzez salony łazienkowe. To tu skupiamy swoją uwagę i dla tego kanału przede wszystkim przygotowujemy swoją ofertę handlową. Zmiany dokonują się cały czas na naszych oczach, a coraz mocniejszym kanałem wydaje się być sprzedaż internetowa także w naszej branży.

- Excellent to szeroka oferta produktów – które segmenty w najbliższym czasie chcą Państwo rozwijać najmocniej?

Najmocniej czujemy się w asortymencie akrylowym, a więc przede wszystkim wannach i brodzikach. Dużo udało nam się już w tym zakresie osiągnąć, ale nadal bardzo wiele przed nami. W pierwszej kolejności rozwijamy produkty powiązane bezpośrednio z wannami w tym parawany nawannowe, system zabudowy do wanien, a także armaturę i tu pochwalić się mogę naszymi hitami tj. bateriami wannowymi serii OXALIA baterią 4-otworową oraz baterią wolnostojącą - obie obecne w marce Excellent. Nie poprzestajemy jednak na tym i pracujemy nad kolejnymi grupami produktowymi.

Studio Excellent w salonie Eurostandard w Szczecinku.
Studio Excellent w salonie Eurostandard w Szczecinku.

- Otrzymali Państwo nagrodę "Łazienka - Wybór  Roku 2016" w kategorii hydromasaż i wellness. Czy systemy hydromasażu po kilku latach złej opinii ponownie zaczynają budzić zainteresowanie klientów?

Bardzo cieszy nas ta nagroda gdyż zauważone zostało nasze najmłodsze dziecko. Nasz nowy system INSPIRE to połączenie minimalizmu i funkcjonalności, a sam system oparty o masaż powietrzny i wodny wzbogacono o bardzo popularną chromoterapię.

Sprzedaż wanien z hydromasażem swoje najlepsze czasy ma już z pewnością za sobą. Opinia na temat tego rodzaju produktu została zepsuta przed laty na skutek importu i wprowadzenia do sprzedaży tanich i kiepskich produktów, które hydromasażami były tylko z nazwy. Excellent od zawsze stawia na jakość, co w produktach zaawansowanych technicznie ma szczególne znaczenie. Mimo dużej presji ze strony rynku konsekwentnie nie obniżamy standardów jakościowych i po słabszej sprzedaży tej kategorii produktów, od kilku lat notujemy systematyczne wzrosty.

- Jak by Państwo ocenili aktualny etap w rozwoju firmy - przed jakimi wyzwaniami Excellent stanie w najbliższym czasie?

Właśnie obchodziliśmy radośnie w blisko 300-osobowym gronie pracowników 25-lecie działalności naszej firmy. To dla nas ważny jubileusz, czas na pewne podsumowania i plany rozwoju na kolejne lata. Rozwój nieuchronnie wiąże się z kolejnymi inwestycjami. Jeszcze w tym roku zamierzamy uruchomić kolejną linię produkcyjną wyrobów akrylowych, a z początkiem roku 2017 przenieść swoje magazyny do dwukrotnie większego, niż obecnie centrum logistycznego.

- Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiał Arkadiusz Kaczanowski.



REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA