Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ludzie branży 2014 - najciekawsze wywiady, opinie, sylwetki

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 05 sty 2015 20:15
Ludzie branży 2014 - najciekawsze wywiady, opinie, sylwetki

Ponad 180 wywiadów i opinii zebraliśmy dla Was w 2014 roku. Oto najciekawsze i najchętniej czytane w minionym roku teksty z działu "Ludzie".

REKLAMA

Rozmawialiśmy zarówno z prezesami największych firm producenckich i dystrybucyjnych, jak też z właścicielami i pracownikami małych salonów i manufaktur. 

Pytaliśmy o rynek, o firmy, problemy i sukcesy. Dzięki temu Ryneklazienek.pl oraz magazyn Łazienka są najmocniejszymi głosami branży łazienkowej w Polsce - także dlatego, że chcecie dzielić się z nami swoimi opiniami.

Wybraliśmy kilkanaście najchętniej czytanych przez Was tekstów z działu "Ludzie", by raz jeszcze pokazać o czym rozmawialiśmy w ubiegłym roku. Zachęcamy też do odwiedzania samego działu na naszym portalu - znajdziecie tam dużo więcej wypowiedzi i sylwetek przedstawicieli naszej branży.

Życzymy przyjemnej lektury.

Do poczytania:

Marek Baran, BOZ: Praca z ekspozycjami może być uciążliwa.
O tym czy ekspozycja w salonie łazienkowym powinna być niekonwencjonalna i jak można eksponować produkty inaczej, niż w tzw. boksie, mówi Marek Baran, dyrektor Centrum Ceramiki, BOZ Rzeszów.

Wojciech Bocheński, Polska Grupa Ceramiczna: Dysponujemy największym potencjałem zakupowym i sprzedażowym w Polsce
Prezes firmy Impero Bocheński oraz członek Rady Nadzorczej Polskiej Grupy Ceramicznej mówi jakie są główne obszary działania PGC i korzyści związane z funkcjonowaniem w Grupie.

O tym jak 6-latki (razem z architektami) projektowały łazienkę
Jakie łazienki chciałyby mieć przedszkolaki? Przekonały się o tym Aleksandra Chuchro i Agata Plackowska ze Świetlicy Architekta, które prowadziły dla najmłodszych warsztaty projektowania.

Tomasz Defratyka, Deftrans: Inwestujemy w rozwój wzornictwa
Ostatnie kilkanaście miesięcy było dla firmy Deftrans okresem intensywnego rozwoju - m.in. zadebiutowała marka Defra. Jak dziś funkcjonuje ona na rynku? Mówi Tomasz Defratyka, Prezes Zarządu firmy.

Maciej Dobreńko, Hiper-Glazur: Zmiana wizerunku firmy wpływa na sprzedaż
O zmianach w zakresie identyfikacji wizualnej oraz organizacji sprzedaży w salonach Hiper-Glazur opowiada Maciej Dobreńko, dyrektor ds. strategii i rozwoju spółki.

Andrzej Dobrut podsumowuje 25 lat branży łazienkowej
Andrzej Dobrut, Dyrektor Zarządzający firmy Geberit w Polsce mówi o tym jak zaczynał swoje zawodowe doświadczenie w branży, jak zmieniła się ona w latach 90-tych i przed jakimi wyzwaniami staje ona dziś.

Marcin Dymarski, Elita: Eksport to 48% naszych przychodów
O wartościach i najważniejszych kierunkach eksportu, a także o randze i specyfice poszczególnych zagranicznych rynków mówi Marcin Dymarski, dyrektor generalny firmy Elita.

Marmorin: Trwałość jest dla nas ważnym kryterium
O planach rozwoju firmy Marmorin oraz współpracy z artystami opowiada Barbara Tatarynowicz, brand manager oraz Dominika Fedyk-Wolanin, odpowiedzialna za działania PR w firmie.

Zbigniew Gonsior, Ferro: Certyfikaty są przepustką na wymagające rynki
Zbigniew Gonsior, wiceprezes zarządu Ferro S.A. mówi o konkurowaniu na wymagających rynkach i staraniach o certyfikat EU Ecolabel.

Piotr Harasiewicz, Lecico: Atmosfera na rynku zaczyna sprzyjać inwestycjom
Plany inwestycyjne firmy i sytuację w sektorze wyposażenia łazienkowego komentuje Piotr Harasiewicz, prezes zarządu firmy Lecico.

Anna Kowalska, Deante: Sprzedaż internetowa wciąż wzrasta
Ostatnie kilkanaście miesięcy pokazało, jak dynamicznie zmienia się struktura rynku - mówi Anna Kowalska, zastępca dyrektora handlowego ds. marketingu w firmie Deante.

Agnieszka Lepieszo, Polcolorit: Struktury drewna, cementu i kamienia to wciąż popularny trend w płytkach
Agnieszka Lepieszo, kierownik działu marketingu w Polcolorit S.A., podsumowuje ostatnie targi Cersaie i udział swojej firmy w tej imprezie.

Mirosław Lubarski, PSB: Marka własna pozwala uniknąć wojen cenowych
Mirosław Lubarski, członek zarządu i dyrektor marketingu, opowiada o znaczeniu i rozwoju marek własnych w sklepach Grupy PSB.

Projekt musi być racjonalny, ale oferować też wartość dodaną
Karol Sabalczyk oraz Grzegorz Ostrowski, ubiegłoroczni zdobywcy Grand Prix w konkursie Łazienka Koło w Gdyni, zdradzają jak pracowali nad swoim projektem.

Marco Paolelli: Wyrośliśmy w przestrzeni łazienki
O pracy designera i życiu we włoskiej stolicy mody rozmawiamy z Marco Paolellim ze studia Meneghello Paolelli Associati.

Przemysław Powalacz, Sanitec Koło: Zweryfikujemy nasze podejście do ekspozycji
Prezes Zarządu Sanitec Koło, Senior Vice President CEE mówi o odświeżeniu wizerunku marki KOŁO, promowaniu technologicznych innowacji i konieczności lepszego merchandisingu.

Adam Rożko, Refleks: Rentowność uzyskamy dzięki skali
O systematycznie powiększającej się sieci salonów łazienkowych BLU oraz o trudzie i wysiłku włożonym w jej budowę mówi Adam Rożko, właściciel firmy Refleks.

Dystrybutor wobec własnych sklepów internetowych producentów
Emil Sakowski, dyrektor handlowy firmy P.H. Servitor Prim, odnosi się do idei budowania własnych sklepów internetowych przez producentów.

Christian Sieger: Łazienka to centrum domowej przestrzeni
Znany projektant udowadnia, że łazienka to nowy punkt centralny każdego domu. W trendach, które tu obowiązują, współistnieje open space i otwartość na naturę połączona z indywidualizmem czerpiącym z nowości technologicznych.

Marian Słomiak, Bricomarché: Rynek wyposażenia łazienek odzwierciedla sytuację rynku nieruchomości
Sytuację na rynku wyposażenia łazienkowego i organizację Forum Branży Łazienkowej ocenia Marian Słomiak, rzecznik sieci Bricomarché.

Michał Szydłowski, Sanplast: Sponsoring sportu poprawia wizerunek firmy
Michał Szydłowski, dyrektor handlowy w firmie Sanplast mówi o osiągnięciach firmy i jej sukcesach, a także znaczeniu wsparcia dla regionalnego sportu w promocji marki.

"Mała jednostka mieszkalna" - o projekcie łazienki opowiada Mikołaj Szymankiewicz
Studenci UAP - Zofia Żadan i Mikołaj Szymankiewicz - w ramach programu "Mała jednostka mieszkalna" udowadniają, że niewielka przestrzeń nie musi być przeszkodą dla ciekawej aranżacji łazienek.

Łukasz Szymański: Sukces rynkowy zależy od efektywności systemu dystrybucji
O nowym systemie dystrybucji towarów oraz zmianach, jakie przyniesie uruchomienie Centrum Handlowo-Logistycznego opowiada Łukasz Szymański, wiceprezes ds. Handlu Grupy Paradyż.

Ewa Ścierzyńska, Instal-Projekt: Klienci chcą grzejników z pomysłem
Rynek grzejników jest bardzo konkurencyjny, a polscy klienci mają coraz wyższe wymagania odnośnie tego elementu wyposażenia wnętrz - opowiada Ewa Ścierzyńska, prezes firmy Instal-Projekt.

Kobieta i design - poznaj świat projektów Patricii Urquioli
Podobno nie jest dobrze znana w swojej rodzinnej Hiszpanii. Za to rozchwytywana w innych częściach Europy, szczególnie w zakochanych w doskonałym wzornictwie Włoszech.

Łukasz Wagner, SanSwiss: Chcemy zaistnieć na rynku inwestycyjnym
Plany inwestycyjne firmy oraz sytuację na rynku wyposażenia łazienkowego komentuje Łukasz Wagner, prezes zarządu SanSwiss Polska.

Andrzej Wodzyński, Tubądzin: Od małej manufaktury do międzynarodowej marki
25 lat wolnego rynku w Polsce to dla Tubądzina czas ewolucji z poziomu małej manufaktury do marki, która nie boi się konkurować z fabrykami państw uważanych do tej pory za mekkę ceramiki - mówi Andrzej Wodzyński, założyciel i właściciel Grupy Tubądzin.

Maciej Zień dla łazienek - projektowania nie skończy na płytkach
Maciej Zień, znany projektant mody, który od lat współpracuje z polskim producentem płytek ceramicznych, zdradza co jeszcze chce stworzyć do wnętrz, i co już projektuje do łazienek.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA