Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Łukasz Dziwulski, Aqua Idealna Łazienka: Poza dobrą ceną liczy się również serwis posprzedażowy

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 20 maj 2016 13:05
Łukasz Dziwulski, Aqua Idealna Łazienka:  Poza dobrą ceną liczy się również serwis posprzedażowy
Łukasz Dziwulski, menadżer ds. importu, Aqua Idealna Łazienka.

Łukasz Dziwulski, menadżer ds. importu w Aqua Idealna Łazienka, ocenia polski rynek wyposażenia łazienkowego. Opowiada jak się w nim odnaleźć, jak skutecznie konkurować i jakie usługi, oprócz dobrego produktu, oferować klientom.

REKLAMA

Polski, fachowy rynek wyposażenia łazienek oceniam jako bardzo trudny. Polscy klienci są bardzo wymagający, a jednocześnie istnieje bardzo silna konkurencja na rynku, oprócz profesjonalnych firm specjalizujących się w sprzedaży wyposażenia łazienek funkcjonuje ogromna ilość marketów budowlanych, sklepów internetowych, jednoosobowych firm itd.

Jeszcze kilka lat temu rynek był poukładany, istniał poprawny system dystrybucji: producent – dystrybutor - salon sprzedaży. Istniał podział rabatów i upustów, który zapewniał zyskowność sprzedaży wszystkim jego ogniwom.

Pomimo, że rabaty były niższe wypracowywano zadowalający zysk. Nie istniała sprzedaż na zerowej marży w oczekiwaniu na bonus od producenta, czy nawet sprzedaż poniżej ceny zakupu, aby uzyskać bonus.

Obecnie cena zakupu przez "mikro firmy" nie różni się znacząco od ceny zakupu dużej partii towaru na stan magazynowy.

Większość firm oferuje wszystkie dostępne na rynku produkty, nie mając nic poza cennikiem producenta. Nie jest dobre rozwiązanie ponieważ poza konkurencyjną ceną liczy się również serwis "posprzedażowy" oraz doradztwo.

Nasza firma była od początku prekursorem wprowadzania na polski rynek nowych marek, pamiętając o jakości promowaliśmy dobre produkty. Wprowadziliśmy na polski rynek takie marki jak: Aquaform, Dusar, Vitra, Balteco, Wisa, Radaway i wiele innych.

Funkcjonujemy na rynku od 20 lat. Cały czas się dostosowujemy do zmian na rynku, choć nie jest to łatwe. Obecnie należy świadczyć szeroki wachlarz usług od projektowania przez sprzedaż i wykonawstwo, aż po serwis.

Tylko tak można konkurować, przy czym marża na usługach jest obecnie wyższa niż na sprzedaży produktów.

 - Łukasz Dziwulski, menadżer ds. importu w Aqua Idealna Łazienka


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA