Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Łukasz Szymański: Sukces rynkowy zależy od efektywności systemu dystrybucji

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 06 maj 2014 09:32
Łukasz Szymański: Sukces rynkowy zależy od efektywności systemu dystrybucji
Łukasz Szymański, wiceprezes ds. Handlu Grupy Paradyż
Łukasz Szymański: Sukces rynkowy zależy od efektywności systemu dystrybucji
Łukasz Szymański: Sukces rynkowy zależy od efektywności systemu dystrybucji
Łukasz Szymański: Sukces rynkowy zależy od efektywności systemu dystrybucji
Łukasz Szymański: Sukces rynkowy zależy od efektywności systemu dystrybucji
Łukasz Szymański: Sukces rynkowy zależy od efektywności systemu dystrybucji
Łukasz Szymański: Sukces rynkowy zależy od efektywności systemu dystrybucji

O nowym systemie dystrybucji towarów oraz zmianach, jakie przyniesie uruchomienie Centrum Handlowo-Logistycznego opowiada Łukasz Szymański, wiceprezes ds. Handlu Grupy Paradyż.

REKLAMA

W ostatnich miesiącach opracowali Państwo i wdrożyli nowy system dystrybucji produktów. Dlaczego, jako producent, zdecydowaliście się działać w tym zakresie? Czy rynek potrzebował nowego uporządkowania?

Łukasz Szymański, wiceprezes ds. handlu Grupy Paradyż: Rynek wciąż ewoluuje, rosną również wymagania Klientów, dlatego trzeba się do nich nieustannie dostosowywać. Współcześni Klienci są bardzo wymagający. Mają dużą wiedzę, oczekują już nie tylko dobrej ceny i przyzwoitej jakości, ale profesjonalnej i szybkiej obsługi oraz fachowego doradztwa w wyborze optymalnego dla siebie produktu.

Przy czym sam proces zakupu jest obecnie utrudniony. Wpływ na to ma mnogość towarów, ciągłe zmiany technologiczne, nowości rynkowe oraz skrócony czas na finalną decyzję. Naszym podstawowym zadaniem jest trafna identyfikacja potrzeb Klienta oraz ich kompleksowe zaspokojenie w duchu wspólnego zaufania i partnerstwa.

Dlatego jako Grupa Paradyż nieustannie się doskonalimy, dostarczając nowe rozwiązania i usługi. Chcemy, aby nasi Konsumenci skupili się jedynie na wyborze kolekcji, która najbardziej odpowiada ich gustom. My natomiast zatroszczymy się o resztę.

Jak w takim razie ten nowy proces, obmyślony przez Państwa, wygląda?

W przyszłości prawdopodobnie proces będzie wyglądał tak: w Strefach Paradyża, których w rynku jest już ponad 250, a do połowy roku będzie prawie pół tysiąca, nasi Klienci dokonują wstępnego wyboru kolekcji płytek np. do swojej przyszłej łazienki. Następnie przeszkoleni przez nas architekci projektują dla nich wymarzone wnętrze. Po akceptacji wizualizacji, sprzedawca ustala z Klientem nie tylko datę dostawy – bezpośrednio z fabryki do domu – ale także termin montażu, który przeprowadzą wykwalifikowani i certyfikowani przez nas glazurnicy. Dbamy o wszystko: od projektu – do realizacji.

Co dla producenta, jest istotne w dystrybucji, by mógł sprawnie funkcjonować na rynku?

Stale analizujemy potrzeby rynku, szczególnie w zakresie sprzedaży i gospodarki magazynowej. Stąd wiemy, że znaczącą rolę w osiąganiu sukcesu rynkowego odgrywa efektywność systemu dystrybucji. Dlatego w Grupie Paradyż wierzymy, że najlepsza logistyka to taka, której nie zauważamy, a mimo to mamy wszystko tak szybko, jak tylko potrzebujemy.

Z pewnością nie pomijacie w swoich planach roli własnego, tworzonego właśnie Centrum handlowo-logistycznego w Tomaszowie Mazowieckim. Na ile realizacja tej inwestycji  zmieni sposób funkcjonowania firmy na rynku oraz jak może wpłynąć na dystrybucję ceramiki w Polsce?

Centralizacja procesów magazynowych Paradyż Logistics&Trade przyspieszy dostawy do klientów, bowiem będzie ona realizowana 24 godziny na dobę. Ponadto dostawę na terenie kraju ograniczymy do 48 godzin (obecnie trwa to 3-4 dni). Przygotowaliśmy również projekt konfekcjonowania produktów Grupy Paradyż pod indywidualne potrzeby także Klientów finalnych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA