Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Maciej Górny: Elements - więcej niż salon łazienek

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 15 sie 2016 11:08
Maciej Górny: Elements - więcej niż salon łazienek

Przez ostatni rok jedna z największych sieci salonów na rynku – „Łazienki z pomysłem” – przekształciła się w Elements. To nowy pomysł na sprzedaż wyposażenia łazienek, o którym opowiada nam Maciej Górny, wspólnik w grupie BIMs PLUS oraz Członek Zarządu grupy HBH.

REKLAMA

- Jak ważny dzisiaj w Państwa salonach i hurtowniach jest segment wyposażenia łazienek?

Maciej Górny, wspólnik w grupie BIMs PLUS oraz Członek Zarządu grupy HBH: Rozpoczynaliśmy działalność od segmentu grzewczego i instalacyjnego, ale dość szybko w naszej ofercie znalazły się także produkty sanitarne. Dziś różnice między udziałem poszczególnych branż wyrównują się – nie jest to jeszcze podział równy, ale do tego zmierzamy. Pomóc ma w tym m.in. projekt Elements, który umocni naszą pozycję w segmencie sanitarnym i jeszcze bardziej przybliży tę część oferty naszym dotychczasowym partnerom – wykonawcom, projektantom i architektom. Ma on także za zadanie przyciągnąć do nas nowych odbiorców, jakim niewątpliwie są inwestorzy. Sprzedaż wyposażenia łazienek jest bardzo istotna w naszej strukturze obrotów, jednak wymaga ona ciągłej uwagi ze względu na nieustannie zmieniające się trendy oraz nowe kanały dotarcia do klientów. W tej kwestii dzieje się chyba najwięcej – cyfryzacja i sprzedaż online w przypadku wyposażenia łazienek mają obecnie o wiele większe znaczenie niż ma to miejsce w przypadku dystrybucji systemów instalacyjnych. To wymusza na nas nieustanne inwestowanie i tworzenie własnych innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych.

- Jak ta specyfika kształtuje Państwa podejście do klienta?

Nasze narzędzia sprzedażowe muszą być nastawione na inwestora. Trzeba z jednej strony zainteresować go ofertą, ale z drugiej informować o ryzyku, jakie wiąże się z rezygnacją z usług fachowców. Po prostu: chcemy edukować inwestora tak, aby podejmował świadome i odpowiedzialne decyzje. Czy kupi produkty u nas, czy u kogoś innego – to oczywiście jego decyzja, ale nam zależy przede wszystkim na tym, aby ten jeden raz, kiedy decyduje się urządzić swój dom lub mieszkanie, wybrał optymalne dla siebie rozwiązania. Ważne jest również, aby wiedział, na co jest narażony, gdy skraca sobie drogę zakupu. Trójstopniowy model dystrybucji, w którym mamy fachowego sprzedawcę, wykonawcę i inwestora jest ostatecznie najbardziej korzystny dla każdego z uczestników procesu realizacji inwestycji.

- Czym jest Elements?

Najprościej rzecz ujmując Elements to najprostsza droga do nowej łazienki i energooszczędnego domu. Dla inwestora oznacza to komfort wyboru, koncepcji projektowej i wreszcie wykonawstwa – i to wszystko w jednym miejscu i z jednej ręki.

Elements to cztery żywioły – tak to nazywamy. To synergia rozwiązań sanitarnych, instalacyjnych, grzewczych i wentylacyjnych. Dotychczas w „Łazienkach z pomysłem” skupialiśmy się przede wszystkim na produktach sanitarnych. W nowej koncepcji chcemy pokazać inwestorowi, że jesteśmy specjalistami także w trzech pozostałych obszarach. Służyć mają temu rozbudowane ekspozycje oraz łatwy dostęp do specjalistów. Naszym głównym celem są inwestorzy budujący domy jednorodzinne lub urządzający mieszkania, którym możemy dostarczyć kompleksowe i bardzo funkcjonane rozwiązania. Nasze motto „Genialnie proste z ekspertami Elements” można więc potraktować dosłownie.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA