REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Maciej Radwański (Besco) podsumowuje rok 2017

  • Autor: Anna Sołomiewicz
  • 21 gru 2017 11:34
Maciej Radwański (Besco) podsumowuje rok 2017
Maciej Radwański, Sales & Marketing Executive

Zapytaliśmy polskiego producenta o to, jak ocenia mijający rok. Odpowiedzi udzielił Maciej Radwański, Sales & Marketing Executive.

REKLAMA

Jak oceniają Państwo rok 2017?

Maciej Radwański: Dobrze, a nawet bardzo dobrze. Choć, pod względem intensywności, wymaganego zaangażowania oraz niezbędnej koordynacji wszystkich działań, rok 2017 z pewnością był dla nas znacznie bardziej wymagający niż poprzedni, przyniósł też więcej sukcesów, naprawdę dobrych projektów i nowych Partnerów Handlowych. To z kolei, bezpośrednio przekładało i przekłada się na coraz mocniejszą pozycję Besco na rynku sanitarnym, nie tylko w Polsce, ale również w całej Europie i poza nią. Intensywne tempo, mnóstwo planów i szeroki zakres działań są dla nas jednak naturalne, gdyż właśnie taki kierunek obraliśmy kilka lat temu, gdy tworzyliśmy markę Besco. Ogromnie cieszy nas więc fakt, że plan rozwoju udaje nam się realizować w stu procentach i możemy oferować naszym Klientom coraz bardziej kompleksową gamę produktów wyposażenia łazienek sygnowanych znakiem Besco.

Które wydarzenia były w tym roku najistotniejsze dla firmy?

MR: Ciężko wymienić je wszystkie, szczególnie, że dotyczyły różnych aspektów samej marki Besco, naszych produktów i działalności oraz rozwoju firmy, w nieco bardziej ogólnym rozumieniu.

Myślę, że w pierwszej kolejności powinienem chyba wskazać imprezy targowe. Po raz pierwszy uczestniczyliśmy w największych targach branży sanitarnej ISH we Frankfurcie, w charakterze wystawcy. W minionym roku, zadebiutowaliśmy też na 4 Design Days w Katowicach. Oddźwięk i efekt obu wydarzeń znacząco przerósł nasze, i tak ambitne oraz bardzo optymistyczne, oczekiwania. Feedback odwiedzających nasze stoiska był bardzo pozytywny, produkty podobały się zarówno pod względem designu, jakości, jak i zakresu cenowego. Dzięki ogromnej popularności, jaką oba eventy cieszą się wśród grup Odbiorców, jakim są dedykowane, mogliśmy przedstawić się z jak najlepszej strony, pokazać wszystkie nowości oraz nawiązać wiele, bardzo obiecujących i perspektywicznych, kontaktów handlowych.

Dzięki ISH znacznie poszerzyliśmy swój zasięg międzynarodowy, co już dziś procentuje w postaci kilku bardzo dobrych kontraktów handlowych. Z kolei 4DD pozwoliło nam przybliżyć markę Besco i design naszych produktów, bardzo ważnej dla nas grupie Odbiorców, jakimi są projektanci i architekci. Tutaj również rozpoczęliśmy współpracę z wieloma, bardzo dobrymi specjalistami, którzy naprawdę chętnie i coraz częściej opierają swoje projekty właśnie głównie na produktach Besco. To dla nas ogromny sukces i duży kredyt zaufania, który zamierzamy zresztą w pełni wykorzystać i sprostać wszystkim potrzebom oraz oczekiwaniom także tej grupy naszych Odbiorców.

Sukces targowy nie byłby jednak możliwy bez naszych produktów, a tutaj, jak co roku zresztą, naprawdę mamy się czym pochwalić. Z sukcesem udało nam się wdrożyć nowości w różnych segmentach naszego asortymentu, które szybko zyskały bardzo duże grono Odbiorców. Ze względu na ogromną wręcz popularność, jaką cieszą się wśród Klientów produkty tworzone w technologii Besco Mineral DuraBe, wzbogaciliśmy bestsellerowy model wanny wolnostojącej Goya, o tak potrzebną na polskim rynku, wersję XS w wymiarze 142x62 cm. W 2017 r. swój debiut mały też umywalki Besco, które tworzymy właśnie z odlewów mineralnych. Modele Assos w wersji wolnostojącej i nablatowej oraz wolnostojąca Vera, już zdobyły spore grono fanów.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA