Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Maciej Radwański, PMD Piramida

Polski producent wanien akrylowych PMD Piramida wprowadził na rynek nową markę swych produktów o nazwie Besco. Maciej Radwański, dyrektor marketingu i sprzedaży w firmie PMD Piramida, opowiada o nowej linii produktów.

REKLAMA

– W listopadzie wprowadzili Państwo na rynek swą nową markę – Besco. Co sprawiło, że zdecydowaliście się Państwo na taki krok?

Maciej Radwański, dyrektor marketingu i sprzedaży w firmie PMD Piramida: Nasz rynek jest dość gęsty i konkurencyjny. Tak, zgadza się, marka Besco debiutuje z końcem tego roku. Sam pomysł na jej wprowadzenie zrodził się jednak dużo wcześniej i jest nieodłączną częścią długofalowej strategii rozwoju naszej firmy. Jeśli chodzi o obecny rynek sanitarny w Polsce, faktycznie jest on dość gęsty, gdyż poza stosunkowo dużą ilością producentów krajowych i zagranicznych, funkcjonuje na nim wielu importerów. To z kolei, w naturalny sposób, wpływa na wysoki poziom jego konkurencyjności.

My jednak jesteśmy polskim producentem z długoletnim doświadczeniem, a naszym priorytetem, niezmiennie od lat, jest oferowanie produktów o najwyższej jakości. Wszystko to sprawia, że w oczach klienta wypadamy bardziej przekonująco. Liczymy na to, że nowa marka Besco zostanie obdarzona podobnym zaufaniem klientów, jakim cieszy się znak PMD Piramida.

– Jakie są znaki rozpoznawcze tej marki, jak różni się jej asortyment od Państwa podstawowego asortymentu? Jakie cechy wyróżniają ją wśród konkurencji?

Marka Besco oddaje nowy design oraz miejsce, w którym powstają nasze produkty – miejscowość Besko. Jest to nowa linia, która stanowi idealne, wypracowane latami doświadczeń, połączenie niepowtarzalnego i przemyślanego polskiego wzornictwa z jakością na najwyższym europejskim poziomie. Od początku istnienia firmy, tworzymy nasze produkty w oparciu o trzy podstawowe zasady: najwyższa jakość, przemyślany design, atrakcyjna cena. Kreując markę Besco, staraliśmy się po raz kolejny podejść do potrzeb klientów w sposób kompleksowy.

Produkty Besco to przede wszystkim optymalne parametry produktu: odpowiednio wyprofilowane kształty – idealnie dostosowane do zapewnienia wygody podczas kąpieli, najwyższa jakość wykonania – zapewniająca poczucie bezpieczeństwa, przemyślane akcesoria – zwiększające komfort użytkowania oraz atrakcyjna cena – nie nadwyrężająca zbytnio domowego budżetu. Produkty te dedykowane są więc w zasadzie dla wszystkich klientów, którzy cenią sobie wartości, o których wspominałem.

– Jak zamierzają Państwo konkurować z innymi firmami na rynku oferującymi wanny i promować firmę i nową markę?

Firmy, które planują przetrwać na rynku sanitarnym, muszą się zmieniać, czy też raczej ewoluować. W naszym przypadku nie stanowi to jednak problemu, gdyż w zasadzie od początku naszej działalności przyjęliśmy właśnie taką strategię. Mamy więc w tej chwili tą przewagę nad konkurencją, że możemy w sposób płynny odpowiadać na zmiany w trendach łazienkowych, m.in. poprzez dostosowywanie naszej oferty produktowej.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA