Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Malwina Skubińska z Besco o wiodących trendach kolorystycznych i technologicznych na ISH

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 29 marz 2019 13:05
Malwina Skubińska z Besco o wiodących trendach kolorystycznych i technologicznych na ISH
Malwina Skubińska, dyrektor marketingu w firmie Besco
Malwina Skubińska z Besco o wiodących trendach kolorystycznych i technologicznych na ISH
Malwina Skubińska z Besco o wiodących trendach kolorystycznych i technologicznych na ISH
Malwina Skubińska z Besco o wiodących trendach kolorystycznych i technologicznych na ISH
Malwina Skubińska z Besco o wiodących trendach kolorystycznych i technologicznych na ISH
Malwina Skubińska z Besco o wiodących trendach kolorystycznych i technologicznych na ISH
Malwina Skubińska z Besco o wiodących trendach kolorystycznych i technologicznych na ISH
Malwina Skubińska z Besco o wiodących trendach kolorystycznych i technologicznych na ISH
Malwina Skubińska z Besco o wiodących trendach kolorystycznych i technologicznych na ISH

Zdaniem Malwiny Skubińskiej, dyrektor marketingu w firmie Besco, której stoisko mogliśmy odwiedzić na ISH 2019 najnowszym trendem, nie uwzględniającym aspektów stricte designu, są nowe, innowacyjne rozwiązania oraz technologie wykorzystywane w łazienkach. Jak zauważyła Malwina Skubińksa, producenci starają się podążać za ekologicznymi trendami, tworząc ofertę nie tylko designerską, ale również przyjazną naturze. Co było widoczne na tegorocznej edycji ISH 2019.

REKLAMA

Targi ISH, ze względu na swój międzynarodowy charakter, to bez wątpienia idealna okazja do nawiązania wielu nowych kontaktów zagranicznych, spotkania z dotychczasowymi partnerami handlowymi, ale również do tego, by zaczerpnąć nieco inspiracji z rynku i przyjrzeć się aktualnym oraz kreowanym trendom w naszej branży.

Marka Besco pojawiła się na ISH po raz drugi, tak więc mamy odniesienie do edycji sprzed dwóch lat. Z pewnością organizatorzy tego prestiżowego wydarzenia ponownie stanęli na wysokości zadania, zresztą, jak już wiemy, była to  rekordowa edycja zarówno pod względem powierzchni wystawienniczej, jak i ilości odwiedzających.

Każdy, kto chce liczyć się w branży sanitarnej i ma taką możliwość, powinien zdecydować się na promocję swojej marki we Frankfurcie. W mojej opinii, ze względu na stale rosnące znaczenie e-commerce, rola targów, w ogólnym odniesieniu, w nowych relacjach z klientami odczuwalnie będzie spadać, nie oznacza to jednak, że należałoby zaprzestać ekspansji marki na imprezach tego typu.

Jako wystawcy, targi ISH zdecydowanie zaliczamy do udanych. Nie tylko udało się nam znacząco poszerzyć siatkę nowych kontaktów, ale również zaprezentować nasze nowości, które przyciągały uwagę wszystkich.

Stylistyka całego stoiska, spójna z ogólną komunikacją wizualną firmy, wzmocniła pozytywny odbiór marki oraz produktów Besco, umacniając tym samym naszą pozycję, jako wiarygodnego i godnego uwagi producenta wyposażenia łazienek. Jeśli chodzi o Besco, to bez wątpienia ten event wpisaliśmy więc na stałe w nasz kalendarz.

Podczas targów ISH 2019, można było zaobserwować kilka wiodących trendów. Z jednej strony mowa tu o dominującej kolorystyce, gdzie szczególnie wyeksponowana była czerń – zauważalna na każdym niemal elemencie wyposażenia – od akcesoriów, poprzez armaturę, czy wanny, kabiny i umywalki.

Czytaj także: Forum Branży Łazienkowej 2019: ostatnie dni na rejestrację!

Drugim kolorem, który uważany jest za najmodniejszy w tym sezonie, jest pastelowy odcień koloru koralowego. U większości producentów pojawiła się również możliwość personalizacji produktu – w mniejszym lub większym zakresie – od jego formy, przez wspomniany kolor, czy ostateczne wykończenie.

Wydaje się jednak, że najnowszym trendem, nie uwzględniającym aspektów stricte designu, są nowe, innowacyjne rozwiązania oraz technologie wykorzystywane w łazienkach.

Producenci starają się podążać za ekologicznymi trendami, tworząc ofertę nie tylko designerską, ale również przyjazną naturze, pozwalającą minimalizować nasz wpływ na środowisko naturalne.

Myślę, że o ile personalizacja produktów jest na naszym rodzimym rynku znana i kilku producentów daje swoim klientom możliwość stworzenia unikalnego produktu, to w kwestii nowoczesnych technologii i innowacyjnych rozwiązań podążamy za trendami kreowanymi na rynku zachodnim.

Decydując się na konkretne rozwiązania w naszych wnętrzach, często nadal bardzo duże znaczenie odgrywa budżet jakim dysponujemy. Jak wiadomo, w przypadku nowinek wchodzących na rynek, cena detaliczna kreuje się na znacznie wyższym poziomie.

Jestem pewna, że rosnąca świadomość użytkowników, również  na polskim rynku przełoży się na częstsze zastosowania podobnych rozwiązań, jednak to wymaga nieco więcej czasu.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA