Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Marcelin Matusiak z GfK Polonia podpowiada jak "udomowić" ekspozycję łazienkową

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 09 lis 2018 14:45
Marcelin Matusiak z GfK Polonia podpowiada jak "udomowić" ekspozycję łazienkową
Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager, GfK Polonia

Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager, GfK Polonia podpowiada o tym jakimi zasadami należy się kierować przy aranżacji ekspozycji w salonach łazienkowych, aby uzyskać lepsze wyniki sprzedaży.

REKLAMA

Ekspozycja w salonie łazienkowym ma kluczowe znaczenie dla sukcesu sprzedażowego – większe niż sam sprzedawca, co potwierdzają wyniki badań GfK. Ekspozycja powinna przede wszystkim pokazywać klientowi kompletny koncept, ale nie jako zbiór poszczególnych produktów, tylko pomieszczenia jako całości. Koncept taki powinien być spójny wzorniczo, pokazywać jasny styl i nawiązywać do współczesnych trendów estetycznych. Detale i oświetlenie w takiej ekspozycji pełnią kluczową rolę. Ponadto ekspozycja powinna otwierać wyobraźnię klienta, pokazywać nowe i nieszablonowe możliwości aranżacji. Klient sam nie jest w stanie wymyślić ciekawej aranżacji, dlatego tak ogromna rola spoczywa na projektantach wnętrz i właśnie na ekspozycjach.

Ekspozycje w salonach mają bardzo często zbyt „laboratoryjny” charakter. Chodzi o to, aby nieco udomowić ekspozycję, tak aby klient poczuł się w niej jak u siebie i bez trudu wyobraził sobie swoją rodzinę korzystającą z tego pomieszczenia. Można to osiągnąć drobnymi akcentami jak np. kwiaty, ręczniki, flakonik perfum, przybory toaletowe, etc. Wszytko powinno współgrać i być utrzymane w jednolitym stylu. To że ekspozycja ma być dostosowana do metrażu jakim dysponuje klient w swoim mieszkaniu oraz że nie powinna zawierać niekompletnych lub uszkodzonych produktów chyba nie trzeba już przypominać.

Niestety nadal napotykam na boksy przesadnie duże i zawierające uszkodzone produkty – jak pokazują badania GfK takie uszkodzenia szczególnie rażą kobiety, które od razu opuszczają takie ekspozycje. Dla porównania w salonie samochodowym nie spotkamy na ekspozycji aut, które są porysowane lub uszkodzone. Dlaczego więc klienci mieliby tolerować taki stan rzeczy w salonach łazienkowych?

Powinniśmy dążyć, aby salon łazienkowy wyglądał jak salon luksusowej marki samochodów, a nie jak komis samochodowy „pod chmurką”. Ostatnia rzecz, ekspozycja jest narzędziem pracy sprzedawcy, a więc wyposażmy sprzedawców w odpowiednie narzędzia, aby osiągnąć dobre wyniki sprzedażowe.

Czytaj także: [Fotorelacja] Tak było na SDR w Radomiu


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA