Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Marcin Kapala, marka Kappala: planujemy coraz większą ekspansję na rynku armatury łazienkowej

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 27 sie 2018 10:10
Marcin Kapala, marka Kappala: planujemy coraz większą ekspansję na rynku armatury łazienkowej
Marcin Kapala, dyrektor zarządzający marki Kappala

Marcin Kapala, dyrektor zarządzający marki Kappala zdradza nam plany związane z rozwojem marki. Mówi też o trendach i najnowszych rozwiązaniach na rynku armatury łazienkowej oraz skąd bierze się coraz większa popularność na zakup umywalek, wanien i brodzików wykonanych w całości z kompozytu.

REKLAMA

Redakcja: Jak ocenia Pan polski rynek wyposażenia łazienkowego. Jakie wyzwania i trendy będą kształtowały najbliższe lata w branży?

Marcin Kapala: Polski rynek armatury łazienkowej zmienił się diametralnie na przestrzeni ostatnich lat. Łazienka jest bowiem tym pomieszczeniem, które przeżywa prawdziwe wyzwolenie. Do tej pory urządzana była raczej sztampowo. Obecnie coraz częściej oddawana jest w ręce architekta, który nadaje jej niepowtarzalnego charakteru. Widać też wyraźny trend w poszukiwaniu coraz lepszych jakościowo produktów, atrakcyjnego, często modnego wzornictwa, rozwiązań niestandardowych, a nawet unikatowych. Przykładem jest wzrost zainteresowania umywalkami o nowoczesnych kształtach, cienkich krawędziach, czy idealnie gładkiej powierzchni. Takie możliwości daje kompozyt, coraz chętniej wykorzystywany w projektach przez architektów wnętrz. Przez długie lata to ceramika wiodła prym w naszych łazienkach. Jednak kompozyt z powodzeniem wszedł w rynek i z roku na rok zyskuje coraz większe grono zwolenników. W najbliższych latach możemy więc oczekiwać jeszcze bardziej otwartego podejścia klientów do tej kategorii.

R: Jaka jest "recepta na sukces" firmy Kappala w branży łazienkowej, aby wyróżnić się na tle konkurencji?

MK: Naszą receptą na sukces jest jakość oferowanych produktów, uzyskiwana dzięki wysokiej jakości wykorzystywanych surowców. Posiadamy 20-letnie doświadczenie w produkcji wyrobów z różnych tworzyw. Od dwóch lat intensywnie rozwijamy technologię obróbki kompozytu, by być pewnym, że wypuszczamy na rynek produkt najwyższej jakości. Naszym zdaniem koniec wieńczy dzieło, dlatego każdy nasz wyrób wykańczany jest ręcznie przez wykwalifikowanych specjalistów – można powiedzieć współczesnych rzemieślników. Dzięki nowoczesnym surowcom oraz zaawansowanej technologii, możemy proponować naszym klientom formy do tej pory niedostępne. Mamy jednak świadomość, że nawet najładniejsze umywalki powinny być wygodne w użytkowaniu, dlatego dbamy o funkcjonalność naszych wyrobów. Tym co wyróżnia nas od konkurencji jest różnorodność oferowanych form, a także standardowa, 10-letnia gwarancja na nasze produkty. Ponadto oferujemy także „Gwarancję Satysfakcji”, czyli możliwość wymiany towaru w ciągu 3 lat od daty zakupu, na taki sam nowy, za 20% jego aktualnej ceny – nawet bez podania przyczyny.

R: Na jakie wydarzenia i eventy planujecie zorganizować jeszcze w tym roku, aby promować produkty i markę Kappala?

MK: Tak jak wspomniałem posiadamy 20-letnie doświadczenie w branży, jednak dopiero 2 lata temu stworzyliśmy markę Kappala. Przez te dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad jakością naszych produktów, by finalnie wypuścić w rynek coś, do czego jesteśmy w 100% przekonani i z czego jesteśmy dumni. W połowie roku ruszyliśmy więc z działaniami komunikacyjnymi, powierzając agencji 38PR & Content Communication działania PR dla naszej marki. Jesienią planujemy zorganizować w Warszawie spotkanie dla mediów, podczas którego zaprezentujemy portfolio naszych produktów i wraz z architektami opowiemy o współczesnych trendach łazienkowych. W tym roku nawiązaliśmy bowiem współpracę z projektantami wnętrz, którzy polecają nasze produkty swoim klientom, ale też wspierają nas w działaniach komunikacyjnych – tworząc wraz z nami ciekawe i inspirujące artykuły dotyczące trendów w łazienkach. Lista osób, z którymi działamy jest jednak nadal otwarta, więc wszystkich chętnych architektów, serdecznie zapraszamy do współpracy.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA