Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Marek Baran, dyrektor Centrum Ceramiki, BOZ Rzeszów

Marek Baran, dyrektor Centrum Ceramiki, BOZ Rzeszów mówi o tym, według jakiego klucza dobrać asortyment na ekspozycję w salonie łazienkowym.

REKLAMA

Podstawowymi wyznacznikami kategoryzowania produktów pozostają (i myślę że przez dłuższy czas pozostaną) takie cechy produktu jak design, jakość produktu, cena a także oryginalność produktu rozumiana jako swego rodzaju niepowtarzalność oferty w porównaniu z konkurencją na określonym obszarze rynku.

O ile jeszcze 5-6 lat temu zdecydowanie dominowały design i jakość produktu, o tyle w ostatnim okresie wszystkie ww. cztery czynniki są równoważne. Będąc salonem wyposażenia łazienek naszą dewizą jest oferowanie klientom kompleksowej oferty, której efektem jest udane zrealizowanie inwestycji budowlano-remontowej klienta.

W odróżnieniu od ofert, w przypadku których cena ma być magnesem przyciągającym klienta, staramy się prowadzić szeroko zakrojoną politykę informacyjną, iż nawet proste wydawałoby się kryterium ceny wymaga głębszego zagłębienia się w temat.

W efekcie często okazuje się, że po zsumowaniu wszystkich wydatków związanych z obsługą remontu lub budowy, nasza oferta jest co najmniej konkurencyjna, nie mówiąc o jakości towarów, ich estetyce czy też umożliwieniu klientom ucieczki od powszechności w kierunku tak pożądanej dzisiaj oryginalności i prywatności.

- Marek Baran, dyrektor Centrum Ceramiki BOZ Rzeszów


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA