Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Marek Piosik, Kaldewei

Ubiegły rok firma Kaldewei może zaliczyć do udanych. Niemiecki rynek uhonorował markę tytułem najlepszego dostawcy dla hoteli, docenione zostało również wzornictwo jej produktów. Jak podkreśla Marek Piosik, członek zarządu Kaldewei Polska, firma ma strategię długofalowej pracy na rynku i ta strategia przynosi pozytywne rezultaty.

REKLAMA

- Niemiecki magazyn Allgemeine Hotel-und-Gastronomie Zeitung uznał firmę Kaldewei za najlepszego dostawcę na niemieckim rynku hotelarskim i uhonorował tytułem Bestmarke 2013. A jak ważny jest dla Państwa polski rynek inwestycyjny? Jak Państwo oceniają potencjał tego rynku?

Marek Piosik, członek zarządu Kaldewei Polska: Obsługa rynku inwestycyjnego stanowi dla naszej firmy istotny element strategii rynkowej. Kaldewei dostarcza produkty do obiektów na całym świecie. Nasze wanny i powierzchnie prysznicowe wykonane z 3,5 mm stali emaliowanej, jak żadne inne sprawdzają się w intensywnej hotelowej eksploatacji. Wyjątkowo łatwe w utrzymaniu w czystości produkty, dostępność innowacyjnych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa – jak chociażby nowa powierzchnia antypoślizgowa Secure Plus dodatkowo pomagają w szpitalach, czy domach opieki, gdzie parametry te są szczególnie istotne.

Polski rynek inwestycyjny rozwija się w ostatnim czasie intensywnie. Wciąż poszerza się sieć hotelowa w naszym kraju. Jestem przekonany, że mamy przed sobą cały czas spore możliwości rozwoju w tym zakresie. Chcemy jako Kaldewei w tym rozwoju mieć swój udział. Oczywiście ze względu na jakość i pozycjonowanie naszych produktów możemy i chcemy uczestniczyć w tej części rynku inwestycyjnego, która dotyczy obiektów o wyższych wymaganiach. Mamy na swoim koncie realizacje w najbardziej prestiżowych obiektach takich jak chociażby budynek Cosmopolitan w Warszawie zaprojektowany przez Helmuta Jahna. Będziemy na tym polu dalej aktywni.

- W 2013 roku firma Kaldewei otrzymała w Niemczech również kilka nagród za osiągnięcia w dziedzinie tworzenia i rozwoju wzornictwa produktów użytkowych. Jak trzeba prowadzić proces projektowania, by tworzyć produkty, które mają szansę na sukces na tak konkurencyjnym rynku?

Jestem przekonany, że projektowanie nowych produktów wymaga zarówno znajomości aktualnych trendów na rynku, jak również swoistego spojrzenia w przyszłość. Rynek wciąż się zmienia a wraz z nim potrzeby klientów. Istnieje jednak zawsze potrzeba posiadania pięknych przedmiotów, wciąż również chcemy, aby były one funkcjonalne, wygodne, łatwe w użytkowaniu.

W branży łazienkowej zmiany w zakresie wzornictwa jakie nastąpiły w ostatnich latach są widoczne gołym okiem. Kaldewei również przyczynił się do nich swoimi projektami. Jednocześnie wraz z postępującą zmianą funkcji jaką ma łazienka- z miejsca higieny do tzw. „oazy wellness” inaczej patrzymy na potrzeby użytkowników. Powierzchnie prysznicowe są coraz większe, wanny służą już nie tylko do kąpieli, ale również do „floatingu”, wyposażone są nie tylko w hydromasaż, ale także w oświetlenie, czy też w nowy innowacyjny system nagłośnienia Sound Wave.

Jestem przekonany, że za sukcesem naszych rozwiązań tkwi udane połączenie wyjątkowego wzornictwa z doskonałą funkcjonalnością wynikającą z przemyślanego w każdym detalu projektu i niezwykłych własności stali emaliowanej Kaldewei.

- Co jest obecnie główną inspiracją przy projektowaniu produktów przeznaczonych do zastosowania w łazienkach? Jakie są wzornicze trendy, które Państwa zdaniem najsilniej uaktywnią się w najbliższej przyszłości?


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA