Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Marian Słomiak, Grupa Muszkieterów: Bricomarche planuje 21 sklepów w 2016 roku

  • Autor: not. Arkadiusz Kaczanowski
  • 26 kwi 2016 08:21
Marian Słomiak, Grupa Muszkieterów: Bricomarche planuje 21 sklepów w 2016 roku
Marian Słomiak, Pełnomocnik Zarządu ds. Bricomarche

Podczas konferencji prasowej Grupy Muszkieterów Marian Słomiak, Pełnomocnik Zarządu ds. Bricomarche mówił o planach rozwoju sieci marketów DIY typu "dom i ogród".

REKLAMA

Podkreślał, że rok 2015 udało się zamknąć z obrotami o 26% wyższymi niż rok wcześniej - tj. w wysokości 1,46 mld zł.

Ocenił pozycję Bricomarche na tle konkurencji. W zestawieniu na rynku supermarketów i marketów DIY Bricomarche klasyfikuje się na czwartym miejscu w Polsce pod względem obrotów (za Castoramą, Leroy Merlin i Obi), zaś wśród marketów DIY - na miejscu pierwszym (przed PSB) - ocenił Marian Słomiak.

- Rynek DIY w 2015 roku wzrósł średnio o 4,8%. Nasz wzrost 26% sprawia, że na tym tle wypadamy bardzo dobrze. Planujemy uruchomienie 21 sklepów w 2016 roku, a 5 już działa - mówił Marian Słomiak. 

Firma pracuje też nad wdrożeniem sprzedaży internetowej.

- Do stworzenia dobrego e-commerce wymaga sporych przygotowań. Myślę, że jesienią będziemy mogli podać więcej szczegółów w tym temacie - zdradza.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA