Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Mariusz Biegański, Ravak: Jak eksponować w salonie? Kompleksowo

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 22 lut 2016 15:01
Mariusz Biegański, Ravak: Jak eksponować w salonie? Kompleksowo
Mariusz Biegański, senior manager w firmie Ravak

Mariusz Biegański, senior manager w firmie Ravak uważa, że ekspozycja powinna być kompleksowa - aby klient w jednym miejscu mógł odnaleźć wszystkie niezbędne elementy wyposażenia łazienki.

REKLAMA

- Jak oceniają Państwo standardy ekspozycji w polskich salonach łazienkowych?

Mariusz Biegański, senior manager w firmie Ravak: Standard ekspozycji z dużej mierze zależy do standardu salonu i jego przeznaczenia. W przypadku sklepów detalicznych z ofertą bardziej skierowaną do instalatorów rozbudowana ekspozycja ma mniejsze znaczenie.

Natomiast salony łazienkowe nastawione na obsługę architekta czy klienta detalicznego zazwyczaj dbają o wysoki standard ekspozycji. Podążają za zmieniającymi się trendami, starają się być dla klientów inspiracją, a nie tylko miejscem zakupu wyposażenia łazienki. Pracując z salonami od niemal 20 lat możemy zauważyć zmianę w podejściu właścicieli salonów do prezentacji asortymentu.

Widzimy, że salony starają się specjalizować, np. eksponując wybrany asortyment kilku marek. Nie boją się już również produktów z wyższej półki z wyższą ceną. Są to produkty pożądane, które podnoszą prestiż salonu.

- Co wymagało by w tych aspektach najpilniejszych zmian?

Najważniejsze było przekonanie klientów do tego, że warto inwestować w dobrą ekspozycję. Klienci nadal potrzebują dotknąć i zobaczyć „na żywo” produkt, który kupują. I dlatego salony sprzedaży zawsze będą miały przewagę nad sklepami internetowymi. Naszym zadaniem jest tak zbudować ekspozycję i przygotować sprzedawcę do rozmowy z klientem, aby klient który przyjedzie do salonu już w nim pozostał i dokonał zakupu.

- Jakich form ekspozycji używać aby ekspozycję urozmaicić – multimedia, biblioteka płytek, inne ciekawe rozwiązania – oprócz boksów?

Naszym zamysłem jest kompleksowość. Takie zaplanowane ekspozycji, aby klient w
jednym miejscu mógł odnaleźć wszystkie niezbędne elementy wyposażenia łazienki. Bazę stanowią dobrze dobrane produkty mające swoje odzwierciedlenie w potrzebach klientów. Uzupełnieniem mogą być ekrany LED prezentujące filmy dotyczące marki i/lub produkcji czy inne multimedia. Naszym zdaniem jednak jest to przemijająca moda, zawsze bazą będzie produkt dobrej jakości i z praktycznymi właściwościami, który obroni się nawet pomimo wyższej ceny.

- Według jakiego klucza dobierać asortyment mający znaleźć się na ekspozycji?

Tak jak wspominaliśmy ważna jest kompleksowość oferty. W Strefach Ravak dobieramy produkty pod kątem designu, kształtu, ale także pod względem komplementarności asortymentu wykorzystanego na ekspozycji. Klient odwiedzający Salon Partnerski z ekspozycją Ravak znajdzie tam nie tylko wannę czy kabinę, ale także umywalki, meble, brodziki, baterie i akcesoria łazienkowe.

Taką możliwość dają nam oferowane koncepty łazienkowe, które proponują aranżację całej łazienki produktami o jednakowym standardzie i w jednym stylu oraz rozbudowane portfolio produktów. Dlatego właśnie ekspozycje Ravak obejmują zarówno produkty do małych łazienek, jak i do dużych salonów kąpielowych.

Kompleksowo przygotowana ekspozycja ma jeszcze jedna kluczową zaletę. Klient poszukujący wyposażenia łazienki, nie traci czasu na odwiedzanie 3 – 4 salonów. Dokonuje zakupów w jednym miejscu. Pozwala to również sprzedawcy wypracować dobrą marżę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Jestem aktualnie w posiadaniu kilku tak zwanych stref nie tylko Ravak . Dam dobrą radę dla autora tekstu Hasan . Ekspozycja to nie wszystko ale dobrze wyszkolona kadra przedewszystkim nastawiona na sprzedaż i na klienta to klucz . Dobrze dobrana ekspozycja nie załatwi sprawy . Internet jest i będzie a w nim tylko cena często przeklamana . Wiele marek ma problem , najlepiej siedzieć i narzekać zamiast cos zrobic aby zachęcić tego klienta abt zostal i dokonal zakupu .
    • Samanta Beige, 2016-03-11 20:13:08
  • Dobry komentarz .
    • rggg, 2016-03-02 15:49:23
  • Ravak ocenia jak powinna wyglądać ekspozycja w salonie ? W pierwszej kolejności uratujcie zeszmaconą markę w internecie. W dalszej kolejności doradzajcie jak powinien wyglądać kompleksowo urządzony salon łazienkowy.
    • Hasan, 2016-03-02 15:25:58

REKLAMA

REKLAMA