Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Marta Ostojska, Geberit: zrównoważony rozwój jest wpisany w DNA naszej firmy

  • Autor: Katarzyna Masłowska
  • 17 kwi 2019 09:37
Marta Ostojska, Geberit: zrównoważony rozwój jest wpisany w DNA naszej firmy
Marta Ostojska, specjalista ds. PR i reklamy w firmie Geberit
Marta Ostojska, Geberit: zrównoważony rozwój jest wpisany w DNA naszej firmy
Marta Ostojska, Geberit: zrównoważony rozwój jest wpisany w DNA naszej firmy
Marta Ostojska, Geberit: zrównoważony rozwój jest wpisany w DNA naszej firmy
Marta Ostojska, Geberit: zrównoważony rozwój jest wpisany w DNA naszej firmy
Marta Ostojska, Geberit: zrównoważony rozwój jest wpisany w DNA naszej firmy
Marta Ostojska, Geberit: zrównoważony rozwój jest wpisany w DNA naszej firmy
Marta Ostojska, Geberit: zrównoważony rozwój jest wpisany w DNA naszej firmy

Marta Ostojska, specjalista ds. PR i reklamy w firmie Geberit opowiada o akcjach społecznych, w jakie angażuje się firma Gebrit oraz marka KOŁO. Ekspertka, reprezentująca Geberit zauważa, że "działając w ten sposób, podkreślamy naszą pozycję jako lidera w branży, co ma przełożenie wśród naszych klientów, partnerów i pracowników".

REKLAMA

Zaangażowanie w kwestie społeczne to integralna część naszej firmy. Aby odnieść sukces w długiej perspektywie, zachowujemy balans między decyzjami ekonomicznymi, środowiskowymi i społecznymi. Nasze produkty są wytwarzane w sposób odpowiedzialny z wysokiej jakości materiałów. W 2018 roku przeznaczyliśmy blisko 80 mln CHF na badania i rozwój. Badania mają między innymi na celu takie projektowanie produktów i rozwiązań, by zużywały jak najmniej wody, a przy tym – działały długo i bezawaryjnie.

Jeśli chodzi o działania podejmowane w Polsce w ostatnich latach, mogę tu wymienić na przykład program „Za potrzebą do Europy”. Miał on na celu zwrócenie uwagi na jakość toalet publicznych w miejscach, które są rodzajem wizytówki naszego kraju. Geberit zadbał o kompletną renowację i wyposażenie łazienek w takich obiektach, jak np. Pałac w Wilanowie czy Zamek na Wawelu oraz w nadmorskich miejscowościach turystycznych. Działania trwały od 2003, kiedy Polska przygotowywała się do przyłączenia do Unii Europejskiej. Ostatnim obiektem, w którym Geberit wyremontował toalety, jest Muzeum Zamoyskich w Kozłówce.
Innym projektem był remont toalet w Szkole Podstawowej nr 166 na warszawskiej Woli.

Zastanawiając się, którą szkołę wybrać, myśleliśmy najpierw o placówce gdzieś w małym miasteczku na Mazurach czy zapomnianej wiosce w Bieszczadach. Okazało się, że szkoła najbardziej potrzebująca naszego wsparcia mieści się niemal w centrum stolicy Polski. Wyremontowaliśmy wszystkie pomieszczenia sanitarne o powierzchni 300 mkw., wymieniliśmy piony kanalizacyjne, przebudowaliśmy szatnie, i wyposażyliśmy szkolną modelarnię. W remont byli zaangażowani pracownicy Geberit i praktykanci, którzy w przerwach między wyburzaniem ścian i wymianą instalacji, grali z uczniami w piłkę i sklejali modele. Kontakt ze szkołą mamy do dziś.

Czytaj także: Zobacz showroom łazienkowy zaprojektowany z myślą o projektantach i architektach

Marka KOŁO wchodząca w skład Grupy Geberit od 20 lat w ramach Konkursu KOŁO tworzy projekty budynków z funkcją toalety publicznej dla miast. Zwracamy uwagę na problem deficytu toalet publicznych w polskich miastach, program cieszy się dużym zainteresowaniem nie tylko w branży architektonicznej, ale także wśród miejskich społeczności. Konkurs KOŁO wyróżnia dążenie do realizacji zwycięskiego projektu budynku, który nie tylko wpisze się w tkankę miasta, ale przyczyni do poprawy jakości życia mieszkańców. Przykładem zrealizowanych prac konkursowych jest m.in. Pawilon Plażowy w Warszawie, toaleta w Kazimierzu Dolnym, toaleta przy Rondzie Mogilskim w Krakowie oraz wybudowane ostatnio toaleta w Płocku, która jest owocem zwycięskiego projektu Konkursu z 2016 roku.

Od 2018 roku działamy w programie Strażnicy Rzek WWF, którego jesteśmy partnerem. Program ma na celu ochronę polskich rzek i ich otoczenia, przeciwdziałanie niepotrzebnym regulacjom, a także – edukację, uświadamianie ludziom, że polskie rzeki to prawdziwy skarb, o który należy dbać. Bez należytej opieki mogą bezpowrotnie zmienić się wyprostowane i wybetonowane tunele wodne.

WWF tworzy sieć wolontariuszy z całego kraju, którzy monitorują stan rzek, podejmują interwencje lub przyjmują na siebie zobowiązanie do edukowania swojego otoczenia i bliskich.
Zrównoważony rozwój jest wpisany w DNA firmy.

Jesteśmy firmą świadomą i odpowiedzialną, która patrzy nie tylko na biznes, ale także na ludzi. Wszelkie projekty społeczne rozwijamy w pierwszej kolejności wewnątrz. Działając w ten sposób, podkreślamy naszą pozycję jako lidera w branży, co ma przełożenie wśród naszych klientów, partnerów i pracowników.

Czytaj także: Zakończył się SDR w Szczecinie. Zobacz pierwsze zdjęcia


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA