Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:    
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Mateusz Krawczyk, Head od Social Media z agencji Famebox radzi jak zaistnieć w social media

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 06 gru 2018 08:01
Mateusz Krawczyk, Head od Social Media z agencji Famebox radzi jak zaistnieć w social media
Mateusz Krawczyk, Head of Social Media z agencji Famebox, od 5 lat tworzy markę 123Social, zajmującą się pełną obsługą firm w social mediach. Zajmuje się m.in. tworzeniem strategii w oparciu o wielokanałowość oraz innowacyjne narzędzia. Realizuje działania szkoleniowe i wizerunkowe, a także kampanie reklamowe oraz strategie w pełni wykorzystujące media społecznościowe. Do grona klientów agencji Famebox należą lokalne firmy, start-upy, e-commerce, galerie handlowe oraz międzynarodowe konsorcja (m.in. Grupa Górażdże, PTTK, AS-POL, Delta-Security, Fera Equestrian). Fot. Famebox

Obecność marki w social media jest dosyć istotnym elementem kreacji wizerunku firmy na zewnątrz, ale też dobrym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów. Jakie możliwości dają Facebook oraz inne platformy społecznościowe firmom z branży łazienkowej podpowiada Mateusz Krawczyk, Head od Socia Media w agencji Famebox. Z ekspertem rozmawiała Urszula Tatur.

REKLAMA

Redakcja: Jakie narzędzie, czy też media społecznościowe są najskuteczniejszym narzędziem social media, aby dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnie największej grupy klientów? 

Mateusz Krawczyk (MK): Podstawowym narzędziem do promocji własnej marki w social media od lat pozostaje Facebook. Daje on nam możliwość bycia w stałym kontakcie z daną grupą odbiorców, ułatwia pierwszy kontakt z potencjalnymi klientami oraz pozwala poznać ich upodobania. Co najważniejsze platforma stale się rozwija, wprowadzając kolejne nowości i rozszerzając swoją sieć poprzez wykorzystanie np. Messengera. W ten sposób dostajemy potężne narzędzie do wykorzystania przy budowaniu wizerunku, pozyskiwaniu kontaktów i wielu innych.

R: A w jaki sposób skutecznie wykorzystać swój fanpage na facebooku do promocji własnej marki?

MK: Wszystko zaczyna się od idei… Aby skutecznie wykorzystać fanpage w promocji marki musimy wyznaczyć sobie policzalne cele. Mamy do wykorzystania szerokie spectrum narzędzi – m.in. pozyskiwanie leadów (danych kontaktowych), tworzenie kampanii zasięgowych, których celem może być budowanie rozpoznawalności marki. Zdecydowanie do promocji potrzebna jest tzw. check lista, w której określimy cel, profil klienta oraz nasze możliwości, gdyż każde działanie w mediach społecznościowych angażuje różne kompetencje – przygotowanie grafiki, treści, transmisji live, itp.

R: Jakie jeszcze inne narzędzia mogą okazać się pomocne i skuteczne  w działaniach promocyjnych firm działających w branży łazienkowej? 

MK: Kontakt z potencjalnym klientem ułatwi wykorzystanie messengera jako social CRM, narzędzia do zarządzania relacjami z klientem, które wykorzystuje elementy społecznościowe, takie jak sieci i strategie społecznościowe, aby wspomagać rozwijanie, monitorowanie i podtrzymywanie relacji z klientami. Pomocne może okazać się także pozyskiwanie leadów w kampaniach Facebook lead ads oraz wykorzystanie zyskujących coraz większość popularność botów w messengerze.

Te pierwsze polegają na pozyskiwaniu nowych kontaktów bezpośrednio na platformie społecznościowej poprzez reklamę kontaktową. Wystarczy dotknąć reklamy, aby otworzyć formularz wstępnie wypełniony danymi kontaktowymi udostępnionymi na Facebooku – gotowy do wysłania. Te drugie to nic innego jak wcześniej zaprogramowane wiadomości tekstowe, wysyłane automatycznie przy każdorazowej próbie nawiązaniu kontaktu przez potencjalnego klienta.

R: Czy jest jakaś alternatywa na monopol Facebooka, czy jesteśmy "skazani" na te narzędzie? 

MK: Oczywiście poza Facebookiem internet oferuje nam wiele platform społecznościowych, które możemy wykorzystać do budowania pozytywnego wizerunku własnej marki, pozyskiwania klientów, a nawet sprzedaży. Zostańmy jednak przy tych najbardziej popularnych. Do nich należą:

- LinkedIn – duże możliwości w dotarciu do sektora B2B, nasze internetowe CV.
 Ze względu na swoją specyfikę koszt reklamy na LI, jest zazwyczaj 2-3 krotnie wyższy, niż na Facebooku.

- Instagram – zdjęcia, zdjęcia i hashtagi. Zyskuje coraz większą popularność w grupie wiekowej +30, dla branży designerskiej bardzo dobre medium wizerunkowe. Minusem są na pewno boty reagujące na wybrane hashtagi.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA