Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Michaal Seum, Grohe: Musimy wprowadzać emocjonalne znaczenia w życie ludzi

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 23 lis 2016 13:25
Michaal Seum, Grohe: Musimy wprowadzać emocjonalne znaczenia w życie ludzi
Michael Seum, wiceprezes ds. wzornictwa w koncernie Grohe

Michael Seum, wiceprezes ds. wzornictwa w koncernie Grohe mówi o rosnącej potrzebie zindywidualizowania i personalizacji w projektowaniu łazienek i o tym, jak korzyści może czasem przynieść przeprojektowanie wzoru.

REKLAMA

- Asortyment baterii z kolekcji Essence w zeszłym roku został przeprojektowany, a niedawno wzbogacony o szerszą gamę kolorów deluxe i najnowocześniejszych wykończeń. 

Najpierw chciałbym wyjaśnić, że pozostajemy absolutnie wierni oryginalnej filozofii produktów o minimalistycznej formie i czystości wzornictwa. Od wielu lat asortyment Essence oferował architektom i projektantom wnętrz klasyczne wzornictwo o prostej
i powściągliwej geometrii.

- Co było impulsem do tej zmiany?

Nasze interakcje z liderami myśli projektowej na całym świecie pokazały nam, że rośnie potrzeba większego zindywidualizowania i personalizacji w projektowaniu łazienek. To dlatego rozszerzyliśmy nasz asortyment o 8 nowych opcji. Dzięki tym nowym opcjom stworzyliśmy niezwykle bogaty zestaw narzędzi dla kreatywnych umysłów pozwalający na ogromną elastyczność. Takie podejście zostało natychmiast zauważone i bardzo dobrze przyjęte przez globalną branżę designerską. Na przykład kolor Hard Graphite, zarówno z wykończeniem polerowanym jak i szczotkowanym, pięknie uzupełnia wiele różnych wnętrz. Od łazienek w marmurze i śnieżnobiałych, przez odcienie jasnego drewna po beton i ciemne płytki matowe, okazuje się, że to wykończenie jest na tyle uniwersalne, że umożliwia projektantom wnętrz tworzenie wymarzonych łazienek, niezależnie od stylu.

- A samo wzornictwo? Czym się różni?

Michael Seum: To nowe wzornictwo Essence polega na tych samych tradycyjnych, delikatnych przejściach i powściągliwej geometrii klasycznej serii Essence, ale przy lekko zmiękczonym i bardziej zhumanizowanym podejściu. Staje się to szczególnie widoczne
w dźwigni baterii: Wprowadziliśmy bardzo niewielkie zwężenie na rączce, co daje użytkownikowi zmysłowe doświadczenie precyzyjnej kontroli. Więc teraz jest większy wybór w asortymencie Essence, ale zadbaliśmy o to, aby zachować ten sam, natychmiast rozpoznawalny, ikoniczny wygląd i wrażenie klasycznej prostoty. Jest w tym silny podtekst konsekwencji!

- Wspomniał Pan o reakcji branży projektowej. Jak przyjęto baterie w nowej wersji?

 Przez ostatnie kilka miesięcy podróżuję po świecie z próbkami Essence i szczerze mówiąc byłem bardzo mile zaskoczony ogromnie pozytywnym przyjęciem i entuzjazmem projektantów na całym świecie. W Europie, na przykład, pewien zespół projektantów wnętrz natychmiast zdecydował się pracować z naszymi nowymi kolorami i wykończeniami, które dają im większą swobodę koordynacji z ich ogólną wizją. Niedawna rozmowa w Tokio z pewnym wybitnym projektantem wywołała podobną reakcję. To było ekscytujące zobaczyć tak potężny entuzjazm dla Essence.

- Powiedział Pan, że zmiany  podyktowały zmieniające się potrzeby w projektowaniu. Jakie to potrzeby?

Przed rozpoczęciem pracy nad każdym nowym projektem – a na pewno zanim przyłożymy pióro do papieru w naszej pracowni – przyglądamy się temu, co dzieje się wokół nas. Nie tylko jeśli chodzi o trendy, ale także bardziej fundamentalne, globalne zmiany. Konsultujemy się z czołowymi analitykami, komentatorami społecznymi i futurologami.
I oczywiście korzystamy z własnych doświadczeń i obserwacji. Tym razem wydawało się, że wszyscy są zgodni co do tego, że rewolucja cyfrowa dramatycznie zmieniła to, jak miliardy ludzi przeżywają swoje życie. Wszystko dzieje się w hiper-tempie. Więc czasami ludzie chcą się na chwilę wycofać. Zwłaszcza w łazience, tradycyjnej oazie prywatnego spokoju i relaksu. Tęsknią za otoczeniem, które wyłamuje się z przewidywalnej jednolitości ery cyfrowej.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA