Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Michał Paszkowski powie, co łączy 77 Racing Sailing Club z firmą Steinberg

  • Autor: Katarzyna Masłowska
  • 18 kwi 2019 14:32
Michał Paszkowski powie, co łączy 77 Racing Sailing Club z firmą Steinberg
Michał Paszkowski, manager ds. sprzedaży i marketingu w firmie Steinberg
Michał Paszkowski powie, co łączy 77 Racing Sailing Club z firmą Steinberg
Michał Paszkowski powie, co łączy 77 Racing Sailing Club z firmą Steinberg

Jak umiejętnie połączyć żeglarstwo z działaniami z obszaru marketingu społecznie zaangażowanego? O tym opowie Michał Paszkowski, manager ds. sprzedaży i marketingu w firmie Steinberg, produkującej armaturę łazienkową.

REKLAMA

Od kilku lat jesteśmy sponsorem 77 Racing Sailing Club – klubu żeglarskiego z Gdańska, który w sierpniu bieżącego roku po raz ósmy zdobył tytuł Mistrza Świata w klasie Micro. Zespół tworzy ośmiu wybitnych zawodowców – wielokrotnych mistrzów świata, kilkunastokrotnych obrońców tytułu Mistrza Polski, zdobywców Błękitnej Wstęgi Jezioraka czy Nagrody Leonida Teligi. Co łączy tę elitarną dyscyplinę sportu z firmą Steinberg – niemieckim producentem armatury? Otóż bardzo wiele.

Przede wszystkim bliskie są nam wartości, takie jak: prestiż, pasja, żywioł, wolność, piękno i wyzwanie. Żeglarstwo to sport uprawiany przez konkretną grupę osób, tak jak produkty naszej marki wybierane są przez wymagającą grupę odbiorców – koneserów piękna, najwyższej jakości i funkcjonalności.

Łączy nas pasja – dla zespołu to dążenie do pokonywania wyzwań, pewien rodzaj walki z żywiołem, dla marki Steinberg to wieloletnie zamiłowanie do tworzenia pięknej armatury, która niczym dzieło sztuki oddaje kunszt jej twórców. Żeglowanie daje wolności. To także jedna z ważniejszych wartości dla marki Steinberg i jej odbiorców, którzy doceniają swobodę w kreowaniu własnej przestrzeni – otwartej na design, piękno, zachwycającej detalem, szlachetną estetyką i ekskluzywnością.

Czytaj także: Zobacz showroom łazienkowy zaprojektowany z myślą o projektantach i architektach

O efektywności działań z obszaru marketingu społecznie zaangażowanego możemy mówić tylko wówczas, gdy wynikają one ze strategii brandu, są spójne z jej założeniami i systemem wartości firmy. Z perspektywy marki Steinberg chciałbym podkreślić przede wszystkim korzyści wizerunkowe i promocyjne. Prowadzone przez nas działania pozwalają po pierwsze budować świadomość brandu wśród grupy docelowej i partnerów handlowych, po drugie – budować ją w sposób świadomy i wiarygodny dla odbiorców.

Na przestrzeni kilkuletniego doświadczenia i zaangażowania w sponsoring elitarnej dyscypliny sportu, jaką jest żeglarstwo, dostrzegamy także szereg korzyści, w postaci dodatkowych, niestandardowych narzędzi budowania realnych relacji z marką. Z myślą o partnerach handlowych stworzyliśmy projekt Steinberg Sailing Event 2018. To cykl eventów organizowanych we współpracy z 77 Racing, których celem jest edukacja teoretyczna i praktyczna w zakresie żeglugi, rozwijanie umiejętności oraz integracja.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy partnerów handlowych, którym niestandardowa forma spotkania z marką Steinberg pozwala wypłynąć na szerokie wody nowych możliwości. Dla uczestników eventu to prawdziwa przygoda, dla marki ster do wytyczania nowych kierunków rozwoju i budowania wizerunku wiarygodnego partnera w biznesie.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA