Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Michał Szydłowski, dyrektor handlowy w firmie Sanplast

W ostatnim czasie wielu producentów wyposażenia łazienek proponuje klientom ofertę zindywidualizowaną: skrojoną pod potrzeby danego użytkownika, np. pod względem wymiaru. Albo też pochodzącą z limitowanych serii - np. ręcznie dekorowanych przez uznanych artystów. O tym trendzie mówi Michał Szydłowski, dyrektor handlowy w firmie Sanplast.

REKLAMA

- Ostatnio obserwujemy rozwijający się trend zmierzający do coraz większej personifikacji oferty producentów wyposażenia łazienek, skąd on wynika Pana zdaniem?

Wszystko wynika z potrzeb. Zauważamy, że współczesny Klient jest coraz bardziej wymagający oraz poszukuje komfortowych rozwiązań dla siebie i swoich najbliższych. Klienci coraz częściej oczekują od producentów indywidualnego podejścia. Ludzie przestali traktować łazienkę jako tylko miejsce, gdzie dba się o higienę. Jest to strefa relaksu po ciężkim dniu… dlatego też chcemy czuć się w niej komfortowo… Wszystko zależy od upodobań Klientów, potrzeb maksymalnego wykorzystania przestrzeni, czy wreszcie dostosowania do ograniczonej przestrzeni. Inni kupując produkty na zamówienie chcą się wyróżnić, podkreślić swoją wyjątkowość. Przesłanek ku temu jest zapewne wiele…

- W jakim stopniu proponowanie tego typu oferty jest zabiegiem marketingowym, wizerunkowym? Jakie jest zainteresowanie zindywidualizowaną ofertą, jak sprzedają się spersonalizowane produkty?

Produkty na indywidualne zamówienie zostały niejako wymuszone przez rynek. Jeżeli nie będziemy dostosowywać oferty, podążać za trendami i zmieniać się i swoich produktów, to Klient skorzysta z innej oferty, która bardziej będzie mu odpowiadała. W swojej ofercie staramy się dopasować jak najlepiej produkty do potrzeb klientów. Bardzo szeroka oferta brodzików, zarówno z akrylu jak i z odlewu mineralnego, gama wanien w różnych kształtach, oraz dostępność w 5 seriach kabin prysznicowych, możliwości wykonania produktów indywidualnych czyni naszą ofertę konkurencyjną. Klienci chętnie sięgają po nasze rozwiązania, a my dzięki licznym zapytaniom, mamy możliwość poznania Ich potrzeb i jeszcze lepiej dopasować do nich ofertę.
Innym tematem są produkty do montażu w miejscach użytku publicznego. Zdecydowana większość tego typu zamówień jest zindywidualizowanych pod kątem wymiarów, czasem także konstrukcji. Dzięki szerokiemu zapleczu technicznemu, jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom coraz bardziej skomplikowanych projektów.

- Jaki jest procent ich sprzedaży w sprzedaży ogólnej?

Udział sprzedaży zamówień indywidualnych jest ciągle rosnący, w ostatnim czasie osiągnął już solidny poziom kilkunastu procent.

- Jak dużo droższe są produkty z tej oferty od tych standardowych?

Dopłaty są różne w zależności od usługi. Wszystko zależy od stopnia zindywidualizowania zamówienia. Możliwe jest wykonanie wycięć, podcięć, skosów, zmiana wysokości, szerokości, wypełnienia szklanego oraz przygotowanie ściany specjalnej. Każda usługa jest wyceniana dla poszczególnego zamówienia indywidualnie. Staramy się być jak najbardziej elastyczni i dopasowani do wymagań klientów.

- Jakie procedury musi przejść klient aby z Państwa zindywidualizowanej oferty skorzystać? Czy produkty są standardowo dostępne?

Produkty dostępne są na specjalne zamówienie. Najprostszą metodą złożenia takiego zamówienia jest wypełnienie druku, który jest dostępny na naszej stronie internetowej. Druk można także znaleźć w naszym cenniku. Następnie zapraszamy do przesłania go do naszego Działu Obsługi Klienta, gdzie handlowiec odpowiednio do opracuje i przekaże do realizacji do produkcji.

- Dziękujemy za rozmowę.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA