Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Monika Chmielewska. key account manager w spółce Bisk

O strategii sprzedaży produktów do łazienek dostępnych oraz kanałach dystrybucji tego typu asortymentu mówi Monika Chmielewska, key account manager w spółce Bisk.

REKLAMA

Nasza kolekcja akcesoriów PRO marki Masterline by Bisk dedykowana jest szerokiemu spektrum odbiorców. Produkty z tej linii dostarczamy zarówno do hoteli i firm zajmujących się obsługą inwestycji, jak również na rynek tradycyjny do sklepów i marketów budowlanych oraz do największych sieci handlowych DIY tj. Castorama, Obi, Leroy Merlin, Praktiker, PSB Mrówka, Bricomarche, które obecnie odznaczają się największym zasięgiem sprzedaży. Za pośrednictwem tych sieci chcemy dotrzeć do wszystkich tych, którzy stawiają na komfort i bezpieczeństwo podczas korzystania z różnego rodzaju urządzeń sanitarnych. I nie chodzi tu tylko o osoby starsze, niepełnosprawne, z dysfunkcją ruchu, ale również np. o kobiety w ciąży. Słowem: stawiamy ogólnie na bezpieczeństwo w łazience, a nie tylko na niwelowanie niedogodności będących pochodną stanu zdrowia. Wyszliśmy poza sferę łazienki dedykowanej tylko osobom niepełnosprawnym i na tym budujemy sukces tej kolekcji.

- Monika Chmielewska. key account manager w spółce Bisk


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA