Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Największy problem w naszej branży to dumping cenowy

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 31 maj 2016 09:38
Największy problem w naszej branży to dumping cenowy
Łukasz Dziwulski, menedżer importu w firmie Aqua Idealna Łazienka.

Łukasz Dziwulski, menedżer importu w firmie Aqua Idealna Łazienka, tym razem opowiada o wyzwaniach i problemach, z jakimi musi się codziennie mierzyć, przy prowadzeniu działalności dystrybucyjnej i sprzedaży produktów wyposażenia łazienek.

REKLAMA

Największy problem to dumping cenowy firm, które reklamują się jedynie najniższą ceną produktu. Na przykład, część firm specjalizujących się w sprzedaży i dystrybucji płytek ceramicznych celowo zaniża ceny wyposażenia, żeby uchodzić za konkurencyjne, nic ich to nie kosztuje bo zarabiają na płytkach.  

Powstają tzw. grupy zakupowe, które zamawiają towar wspólnie uzyskując niską cenę produktu, co nie zwiększa globalnej sprzedaży. Duże jednostkowe zamówienia robią wrażenie na producentach i pomagają uzyskać niższą cenę. Uzyskany dodatkowy rabat przekazywany jest klientom indywidualnym, co osłabia firmy specjalizujące się w sprzedaży i promocji konkretnych towarów.

Kolejny sprawa to sprzedaż internetowa – problem jednoosobowych firm, bez zaplecza magazynowego i finansowego, a oferujących całą masę produktów z branży łazienkowej w bardzo atrakcyjnych cenach, często poniżej faktycznych kosztów zakupu. Dopiero w momencie próby zamówienia produktu poprzez taką firmę, okazuje się, że towar jest niedostępny lub koszt transportu/dostawy jest nieproporcjonalnie wysoki.

Należy pamiętać, że sprzedaż towarów poniżej kosztu zakupu jest niedozwolona, a zawyżanie kosztów dostaw i ukrywanie w nich swojej marży jest nieuczciwą konkurencja dla spółek prawa handlowego i większych firm.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA