Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Anna Kowalska, zastępca dyrektora handlowego ds. marketingu w firmie Deante

Zaobserwowaliśmy duży zwrot nakładów ponoszonych przez lata na promocję marki na terenie Niemiec. Najcenniejsza, z punktu widzenia marketingu firmy, okazała się odważna decyzja promocji marki Deante w telewizji - mówi Anna Kowalska, zastępca dyrektora handlowego ds. marketingu w firmie Deante.

REKLAMA

Nasi zachodni sąsiedzi w obliczu globalnego spowolnienia rynkowego dostrzegli potencjał w dystrybucji produktów polskiej marki, których jakość jest z pewnością porównywalna do produktów rodzimych, lecz ich cena jest dużo niższa.

Deante pozyskało w ostatnim roku również kontrahentów z Norwegii, Estonii, Białorusi, Ukrainy, Węgier oraz Rumunii, osiągając tym samym wynik o 21% lepszy w stosunku do roku ubiegłego.
Najcenniejsza, z punktu widzenia marketingu firmy, okazała się odważna decyzja promocji marki Deante w telewizji.

Z dużą satysfakcją analizowaliśmy wyniki badania prowadzonego na przestrzeni kilku miesięcy metodą mystery shopping, z którego wynikało,  iż na 100 % przebadanych punktów sprzedaży rynku tradycyjnego 68 % poleciło markę Deante jako pierwszą w armaturze, a w kolejnych 18 % marka znalazła się w pierwszej trójce.

Rok 2014 dla Deante zaczął się wielkimi zmianami dotyczącymi polityki handlowej. Naszych partnerów handlowych będziemy wspierać przede wszystkim w zakresie ekspozycji produktów.
Na początku drugiego kwartału pojawi się nowa odsłona strony internetowej firmy oraz promocja przygotowanych na niej nowych rozwiązań interaktywnych, dedykowanych zarówno dla partnerów, jak i klientów Deante.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA