Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Nowy dyrektor handlowy w firmie Uzin Polska

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 16 lut 2016 10:30
Nowy dyrektor handlowy w firmie Uzin Polska
Na czele struktury handlowej UZIN stanął Bartosz Grygorowicz, związany z firmą prawie od początków jej istnienia na polskim rynku. Fot. Uzin Polska

Wraz z początkiem br. w polskiej spółce należącej do niemieckiego koncernu Uzin wprowadzono zmiany w strukturze działów technicznych i handlowych. Ich celem jest usprawnienie działań związanych z obsługą klienta.

REKLAMA

W ramach firmy funkcjonuje 5 marek produktowych: Uzin, Pallmann, RZ, Wolff i Arturo Flooring. W ofercie znajdują się także specjalistyczne produkty przeznaczone do wykonywania prac glazurniczych, oferowanych w ramach marki codex.

Nowe rozdanie

Na czele struktury handlowej Uzin stanął Bartosz Grygorowicz, związany z firmą prawie od początków jej istnienia na polskim rynku. Objął stanowisko dyrektora handlowego.

- Zmiany w naszej organizacji, choć mają charakter wewnętrzny, są nakierowane na zwiększenie komfortu naszych kontrahentów. Jasny i wyraźny podział kompetencji, ściślejsze związanie z regionami to podejście dostosowane do dzisiejszych realiów rynkowych - uważa Bartosz Grygorowicz, nowy dyrektor handlowy Uzin Polska.

Firma rozdzieliła także stanowiska doradców handlowych i technicznych.

- W naszej branży dość popularne jest łącznie funkcji handlowych z doradztwem technicznym. Uznaliśmy, że czas odejść od tego modelu. Pomimo pracy z tymi samymi produktami, handlowcy i technicy mają inne kompetencje, a nam zależy na wysokiej specjalizacji - dodaje nowy dyrektor handlowy Uzin Polska.

Zmiany personalne

Obecna struktura marki Uzin dzieli obszary handlowe na cztery regiony:

Polskę centralną i wschodnią, które są obsługiwane przez Katarzynę Czuboni oraz Urszulę Krukowską, Polskę południową - obszar działania Waldemara Ryżaka, Stanisława Gawliczka oraz Piotra Kazimierczaka, Polskę północną - obsługiwaną przez Mirosława Różańskiego oraz Jarosława Wojniusza, a także Polskę zachodnią, którą obejmują Irena Piwowarczyk i Weronika Multan.

Doradztwem technicznym dla marki UZIN zajmują się natomiast Maciej Załęski (zachodnia Polska) oraz Adam Wiśniewski (wschodnia Polska).

Za całokształt działań dla marki PALLMANN odpowiada w dalszym ciągu jej menedżer - Dariusz Turski. Doradcą technicznym marki jest Waldemar Dybiec. W ostatnim czasie zespół Pallmanna zasilił także Hubert Lipiński - nowy doradca handlowy.

Nie zmieniły się natomiast osoby odpowiedzialne za rozwój marek RZ - Marek Nowakowski oraz Wolff - Bogusław Koczorowski. 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA