Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Nowy dyrektor handlowy w firmie Uzin Polska

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 16 lut 2016 10:30
Nowy dyrektor handlowy w firmie Uzin Polska
Na czele struktury handlowej UZIN stanął Bartosz Grygorowicz, związany z firmą prawie od początków jej istnienia na polskim rynku. Fot. Uzin Polska

Wraz z początkiem br. w polskiej spółce należącej do niemieckiego koncernu Uzin wprowadzono zmiany w strukturze działów technicznych i handlowych. Ich celem jest usprawnienie działań związanych z obsługą klienta.

REKLAMA

W ramach firmy funkcjonuje 5 marek produktowych: Uzin, Pallmann, RZ, Wolff i Arturo Flooring. W ofercie znajdują się także specjalistyczne produkty przeznaczone do wykonywania prac glazurniczych, oferowanych w ramach marki codex.

Nowe rozdanie

Na czele struktury handlowej Uzin stanął Bartosz Grygorowicz, związany z firmą prawie od początków jej istnienia na polskim rynku. Objął stanowisko dyrektora handlowego.

- Zmiany w naszej organizacji, choć mają charakter wewnętrzny, są nakierowane na zwiększenie komfortu naszych kontrahentów. Jasny i wyraźny podział kompetencji, ściślejsze związanie z regionami to podejście dostosowane do dzisiejszych realiów rynkowych - uważa Bartosz Grygorowicz, nowy dyrektor handlowy Uzin Polska.

Firma rozdzieliła także stanowiska doradców handlowych i technicznych.

- W naszej branży dość popularne jest łącznie funkcji handlowych z doradztwem technicznym. Uznaliśmy, że czas odejść od tego modelu. Pomimo pracy z tymi samymi produktami, handlowcy i technicy mają inne kompetencje, a nam zależy na wysokiej specjalizacji - dodaje nowy dyrektor handlowy Uzin Polska.

Zmiany personalne

Obecna struktura marki Uzin dzieli obszary handlowe na cztery regiony:

Polskę centralną i wschodnią, które są obsługiwane przez Katarzynę Czuboni oraz Urszulę Krukowską, Polskę południową - obszar działania Waldemara Ryżaka, Stanisława Gawliczka oraz Piotra Kazimierczaka, Polskę północną - obsługiwaną przez Mirosława Różańskiego oraz Jarosława Wojniusza, a także Polskę zachodnią, którą obejmują Irena Piwowarczyk i Weronika Multan.

Doradztwem technicznym dla marki UZIN zajmują się natomiast Maciej Załęski (zachodnia Polska) oraz Adam Wiśniewski (wschodnia Polska).

Za całokształt działań dla marki PALLMANN odpowiada w dalszym ciągu jej menedżer - Dariusz Turski. Doradcą technicznym marki jest Waldemar Dybiec. W ostatnim czasie zespół Pallmanna zasilił także Hubert Lipiński - nowy doradca handlowy.

Nie zmieniły się natomiast osoby odpowiedzialne za rozwój marek RZ - Marek Nowakowski oraz Wolff - Bogusław Koczorowski. 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA